اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تقدیر از سربازان نخبه در جشنواره جوان سرباز

با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی پایتخت از سربازان نخبه و نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تقدیر شد.

تقدیر از سربازان نخبه در جشنواره جوان سرباز

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۲ جشنواره جوان سرباز فرماندهی انتظامی پایتخت با حضور سربازان در مرکز همایش‌های هتل ارم برگزار شد.

در این مراسم،سردار محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده پلیس پایتخت اظهار داشت: همه ما مفتخر هستیم که لباسی را بر تن داریم که مایه آرامش و آسایش هموطنان در سراسر کشور است و به این دلیل به پوشیدن لباس مقدس انتظامی افتخار می‌کنیم که هر فردی که در جامعه مورد ظلم و ستم قرار بگیرد، برای احقاق حق خود به ما مراجعه می‌کند‌. 
سردار گودرزی با بیان اینکه دفاع از مرزهای کشور برعهده سربازان عزیزی است که مدتی به عنوان امانت در اختیار نیروهای مسلح هستند، تصریح کرد: به وجود تک‌تک عزیزانی که لباس مقدس سربازی را به تن دارند، افتخار می‌کنیم و تاکید داریم امنیت و آسایشی که امروز در سطح کشورمان برقرار است، در سایه وجود پرسنل وظیفه یگان‌های مختلف نیروهای مسلح که همگی سرباز ولایت هستند محقق شده است.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به نقش بی‌بدیل و ارزشمند سربازان در تامین امنیت جامعه پرداخت و گفت اظهار داشت: خدمت سربازی یک افتخار است، چون مایه خیر، آرامش و ارائه خدمات به شهروندان است و مطمئن باشید که حتی یک شب نگهبانی دادن در راه آسایش مردم بسیار ارزشمند است و در توشه آخرت شما عزیزان ثبت خواهد شد.

وی همچنین سلام سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت را به سربازان فاتب ابلاغ کرد و گفت: سردار محمدیان تاکید کردند که به شما بگویم زحماتی که شما عزیزان در طول دوره سربازی در مجموعه انتظامی تهران بزرگ می‌کشید، جای تقدیر و تشکر فراوانی دارد.

وی در پایان گفت: بعضی سربازان متاهل هستند و با مسائلی در زندگی خانوادگی مواجه هستند، اما هیچ‌گاه در انجام مسؤولیت‌های محوله در دوره خدمت سربازی کم نمی‌گذارند و سردار محمدیان به طور خاص از این سربازان تقدیر و تشکر کردند‌. 

سرهنگ محمود رضایی معاون نیروی انسانی فاتب نیز در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران به اهتمام ویژه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای نگهداشت سربازان و تقدیر و تشکر از زحمات آنها اشاره و اظهار داشت: بر حسب دستور فرماندهی پایتخت جشنواره جوان سرباز برای تقدیر و تشکر از مقام شامخ سربازان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی به نقش سربازان در راستای تامین امنیت اشاره کرد و گفت: همواره شاهد فداکاری و از خود گذشتگی سربازان هستیم که در این راستا فرماندهی تهران بزرگ سه سرباز شهید داشته است.

سرهنگ رضایی از اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای سربازان و همچنین اهدای جوایز از سوی فرماندهی به آنها خبر داد.

گفتنی است، در پایان مراسم شانزدهمین دوره «جشنواره سرباز» از خانواده سرباز شهید «مهدی نثاری»، سرباز جانباز «علیرضا صادقی»، سرباز آزاده «عقیقی» و همچنین تعدادی از سربازان نمونه و نخبه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله سرباز نخبه علمی سجاد طالبی، سرباز نخبه قرآنی پدرام رستمیان، سرباز نخبه فرهنگی حامد کوهگر، سرباز نخبه ورزشی سید محمد امین میردامادی و چهار نفر از سربازان نمونه یگان حفاظت شهرداری به نام‌های قاسم جمشیدی، حسین اخلاق خوب، امیرحسین نوایی و محمدرضا محمدی با اهدای جوایز و لوح، تقدیر. و قدردانی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول