اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

39 میلیارد تومان اعتبار برای 13 پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد مصوب شد

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: طی سال جاری اجرای 13 پروژه عمرانی با 39 میلیارد تومان اعتبار مصوب توسط این سازمان در دستور کار قرار دارد.

39 میلیارد تومان اعتبار برای 13 پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد مصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید احمدی با اشاره به اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در سال جاری در شهرکرد گفت: احداث و مرمت کانال‌های سطحی و پیاده‌روسازی مناطق با ۷ میلیارد تومان اعتبار و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال اجراست.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد افزود: تکمیل بدنه‌سازی و دال‌گذاری مسیل بلوار فرهنگ نیز با ۳ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست انجام است.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه تپه نورالشهدا با ۳ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار است که تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

احمدی ادامه داد: تکمیل ساماندهی پیاده‌روسازی و ایمن‌سازی خیابان الوند با ۲ میلیارد تومان اعتبار یکی دیگر از پروژه‌هاست که هم‌اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی میرآباد با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت ۵۰ درصدی، گفت: اجرای پروژه اصلاح تقاطع‌ها و چهارراه‌ها در مناطق با ۳ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد از تکمیل تعریض بلوار رهبر با ۲ میلیارد تومان اعتبار خبر داد و تصریح کرد: تکمیل مسیر جاده سلامت با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌هایی چون پیاده‌روسازی خیابان باستان چالشتر با یک میلیارد تومان اعتبار و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تعریض بلوار بزرگمهر با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار و ۴۰ درصد پیشرفت، کف‌سازی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر با ۶ میلیارد تومان اعتبار و ۷۰ درصد پیشرفت، پروژه هدایت آب‌های سطحی و پل‌ها با ۳ میلیارد تومان اعتبار و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هدایت آب‌های سطحی ۱۲ محرم جنوبی با یک میلیارد تومان اعتبار مصوب و ۷۰ درصد پیشرفت در دست انجام است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول