اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آزادسازی و خلع‌ید ۶۲ هزار متر مربع اراضی دولتی در قم

فرمانده یگان حفاظت اراضی دولتی راه و شهرسازی استان قم از بازگشت 62 هزار مترمربع از اراضی دولتی به بیت المال خبرداد و گفت: مردم می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ هر گونه تصرفات در محدوده و حریم شهرهای استان را به این یگان گزارش دهند.

آزادسازی و خلع‌ید ۶۲ هزار متر مربع اراضی دولتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، رضا خداداد اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی دولتی برابر با وظیفه ذاتی خود رصد اراضی دولتی را در دستور کار خود قرار داده و با هرگونه تصرفی در این اراضی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس در شش ماه نخست سال جاری، ۶۰ هزار متر مربع اراضی دولتی در جاده کوه سفید که توسط متصرفین تصرف شده بود خلع ید و به بیت المال بازگردانده شد که ارزش این اراضی ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

وی بیان کرد: در شهر کهک نیز، دو هزار متر مربع از اراضی دولتی که توسط افرادی اقدام به ساخت و ساز شده بود با رای محاکم قضایی حکم خلع ید اجرا و انجام شد که این اراضی ۱۴ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

وی تصریح کرد: یگان حفاظت با بهره مندی از ظرفیت خود، روزانه اقدام به بازرسی و سرکشی از اراضی دولتی خواهد کرد و با هرگونه تخلفی وفق قانون برخورد خواهد کرد.

یگان حفاظت از اراضی دولتی استان قم در پایان اظهار کرد: هم استانی‌های قمی می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ هر گونه تصرفات در محدوده و حریم شهرهای استان را به این یگان گزارش دهند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول