اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز طرح جدید عرضه گازوئیل در بندرعباس

در تصمیمی جدید مقرر شده برای کاستن از صف‌های طولانی سوخت در هرمزگان، افراد و گروههایی در جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر و پس از اصالت خودرو، راننده و کارت سوخت و ... اجازه سوخت‌گیری جدید به کامیون ها و تریلرها بدهند.

آغاز طرح جدید عرضه گازوئیل در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صف های طولانی سوخت با وجود مجموعه تمهیداتی در ماههای اخیر در هرمزگان از سوی دستگاه قضایی و دیگر دستگاههای اجرایی مرتبط همچنان وجود دارد و حالا در تصمیم تازه ای، گروه‌های رصد و پایش برای نظارت بر فرآیند سوختگیری در جایگاه‌های عرضه گازوئیل شهرستان بندرعباس مستقر شدند.

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این باره گفت: از این پس بررسی اصالت خودرو، راننده و کارت سوخت آن در جایگاه، برای سوختگیری دوباره تراکنش قبلی کارت سوخت و کیلومتر پیموده شده محاسبه می‌شود.

نمایندگانی از این نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، اداره کل حمل و نقل و راهداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در ۱۷ جایگاه عرضه گازوئیل مرکز استان مستقر شده اند تا در طرح جدید، اطلاعات پیمایشی و کارت سوخت و اصالت راننده و ... را بررسی کنند.

این کارها به منظور کاستن از زمان سوخت گیری و معطلی کامیون ها صورت می گیرد.

سوخت گیری در جایگاههای سوخت گازوییل در استان مهم ترانزیتی و حمل و نقلی هرمزگان گاه تا 10 ساعت و بیشتر برای یک کامیون زمان می برد و همین مسأله بر ابعاد مختلف دیگر نیز اثر گذاشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول