اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

تعهد اشتغال «هامون» به طور کامل تحقق یافت

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون گفت: در فاصله چند ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال امسال این شهرستان بطور کامل تحقق یافت.

تعهد اشتغال «هامون» به طور کامل تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نصرین کیخایی اظهار کرد: بنا به تقسیم شهرستانی که ابتدای سال از سوی استان انجام شد، شهرستان هامون می‌بایست برای ۵۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کرد.

وی افزود: با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر کمیته اشتغال و تلاش و جدیت مسئولان «هامون» در فاصله ۴ ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال شهرستان بطور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون ادامه داد: جهاد کشاورزی، صمت و کمیته امداد حضرت امام (ره)، دستگاه‌های اجرایی موفق شهرستان در ثبت بیشترین آمار شاغلان در سامانه رصد هستند.

کیخایی گفت: شهرستان هامون از جمله مناطق استان است که فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارد و در این راه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تعامل و هم‌افزایی، از هرگونه فعالیت‌های نوآور و خلاق که منجر به رشد اشتغال شود، حمایت می‌کند.

وی گیاهان دارویی، بوم‌گردی، صنایع دستی و گردشگری و پرورش آبزیان و دام را از فرصت های اشتغال‌زایی شهرستان هامون بیان کرد.

پایان پیام/3139

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول