اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پسماند خشک بدهید، وجه نقد دریافت کنید

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: ثبت نام در سامانه بازپس روشی آسان و بی واسطه برای تبدیل پسماند خشک به پول نقد است.

پسماند خشک بدهید، وجه نقد دریافت کنید

حمیدرضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با اشاره به این‌که  شهروندان با استفاده از سامانه بازپس یا همان سامانه جمع آوری پسماند هوشمندانه، پسماند خود را سریع و آسان تحویل می‌دهند اظهار کرد:‌ در طرح "بازپس" شهروندان بدون هیچ هزینه‌ای، در زمان و ساعت دلخواه، پسماند خشک خود را به ماموران شهرداری تحویل می‌دهند و بسته به حجم و نوع آن، پسماند خشک خود را به قیمت کارشناسی به فروش می‌رسانند.

وی  با بیان این‌که تاکنون ۲ هزار و ۲۹۳ خانوار یزدی در سامانه باز پس ثبت‌نام کرده اند، افزود: جمع‌آوری پسماند خشک بی واسطه، مشارکت شهروندان را در بحث صیانت از محیط زیست افزایش می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد همچنین با بیان اینکه در مجموع از ابتدای امسال از طریق این سامانه، بیش از ۱۵ هزار و ۱۳۹ کیلوگرم پسماند خشک از خانوار‌های یزدی جمع آوری شده است تصریح کرد: ظروف لبنی پلاستیکی، انواع بطری، کاغذ کارتنی، نان خشک، شیشه و انواع فلزات بیشترین حجم پسماند‌های خشک جمع آوری شده را تشکیل می‌دهد.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول