اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: زمین خواری یک‌ جرم سازمان یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه‌های متولی رخ می‌دهد که با آنها برخورد جدی و قانونی می‌شود.

ترک فعل مدیران به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در بازدید از محله هفت تیر این شهر از برخورد جدی با زمین خواری در ایلام خبر داد و تاکید کرد: با توجه به اینکه افرادی سودجو به طور شبانه اقدام به زمین خواری و فروش املاک دولتی می کنند می بایست کشیک شبانه و بامدادی در ایلام افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا همواره پیگیر حقوق عامه مردم است، گفت: هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی جرم است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با بیان اینکه زمین خواری یک جرم سازمان‌یافته است و به دلیل ترک فعل برخی دستگاه‌های متولی رخ می‌دهد، ادامه داد: در این خصوص تخلف و ترک فعل برخی از مدیران مشهود است که به آنها برخورد جدی و قانونی می شود.

بخشنده با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی کمیته صیانت از اراضی ملی شناسایی سرشبکه‌ ها و مقابله با زمین خواران است افزود: سازمان‌ های متولی موظفند افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی کرده اند را به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برخورد قانونی با آن‌ها صورت گیرد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول