اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مشکل دو واحد تولیدی آذربایجان غربی با ورود دستگاه قضا حل می شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه شهرستان نقده در تولید محصولات باغی فعالیت دارند تلاش خواهد شد تا مشکلاتی که سردخانه این شهرستان با تعدادی از بانکها دارد، در سریعترین زمان ممکن حل شود.

مشکل دو واحد تولیدی آذربایجان غربی با ورود دستگاه قضا حل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ناصرعتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی در نقده اظهار داشت: دستگاه قضایی فرمان حمایت از تولید و اشتغال مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و آن را تکلیف و وظیفه خود می داند و به همین خاطر از تمامی توان و ظرفیت های خود برای حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در راستای رشد تولید و اشتغالزایی بهره می برد.

عتباتی ادامه داد: امروز توفیق شد به همراه دادستان مرکز استان و مدیران حوزه‌های قضایی محمدیار و نقده از دو واحد تولیدی این منطقه بازدید کنیم که اولی سردخانه سه هزار تنی آمونیاک بود.

رئیس کل دادگستری استان افزود: با توجه به اینکه شهرستان نقده و شهرستان های اطراف در تولید محصولات باغی از جمله سیب فعالیت دارند و در بحث نگهداری، بسته بندی به منظور صادرات محصولات به خارج از کشور و سایر استان ها سردخانه یکی از مهمترین بخش از این چرخه و صنعت است که نقش بسیار موثری دارد تلاش خواهد شد تا مشکلاتی که این سردخانه با تعدادی از بانکها دارد، پرونده تسهیلاتی این واحد را از بعد حقوقی و قضایی بررسی خواهیم کرد و مشکل آن را در سریعترین زمان ممکن حل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: کشتارگاه صنعتی مرغ نقده یکی دیگر از واحد‌های تولیدی بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: این واحد تولیدی یکی از واحد‌های مهم استان و منطقه هم در بحث تولید و هم در بحث اشتغالزایی با ظرفیت ۱۶۰ نفر و نیز در بحث تامین مایحتاج ضروری مردم است که در نوع خود کارهای ارزشمندی انجام داده ولی در بحث توسعه واحد تولیدی، تامین گاز و برق برای بخش توسعه و مسائل زیست محیطی مشکلاتی دارد.

مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: با توجه به اینکه دستگاه قضایی ظرفیت های خوبی با همکاری مدیران اجرایی در بخشهای مختلف صنعت، تولید و اقتصاد دارد امیدوار هستیم با استفاده از این ظرفیت ها در اسرع وقت مشکلاتی که مانع توسعه این واحد تولیدی شده است مرتفع گردند تا شاهد شکوفایی بیشتر از گذشته آن در بحث اشتغال منطقه و تهیه مواد پروتئینی خصوصاً مرغ و اقلام مرتبط با این محصول ارزشمند را شاهد باشیم.

عتباتی در پایان گفت به غیر از این دو مجموعه چند مجموعه دیگر نیر در این منطقه مورد بازدید قرار گرفته اند که اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان در اوایل هفته آتی مختص این مجموعه‌ها تشکیل خواهد شد تا برای رفع موانع تدبیر گردد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول