اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بهره‌‍برداری از بزرگترین دیواره سنگ‌نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان

در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بزرگترین دیواره سنگ‌نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌‍برداری از بزرگترین دیواره سنگ‌نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی حوزه ورزش و همچنین بازدید از چند ورزشگاه وارد استان گیلان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به گیلان با خانواده شهید علیرضا نامدار در رشت دیدار و به درد و دل این خانواده شهید گوش فرا داد.

ویژگی زندگی شهدا برای نسل جدید بازگو شود
برنا فیروزی در این دیدار با بیان اینکه ویژگی شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: ما در کشور امنیت، آسایش و اقتدار نظام اسلامی و جهان اسلام را مدیون خون مطهر شهدا هستیم. 

وی فرهنگ آزادی خواهی، جهاد و شهادت را بهترین فرهنگ در کشور دانست و گفت: مادران و پدران شهدا اسوه فرهنگ جهاد، آزادگی، ایثار و شهادت هستند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم توجه به سیره زندگی شهید نامدار و دیگر شهدای گیلان، بیان کرد: شهید نامدار مسیر طلایی را برای زندگی برگزید و جاودانه شد و اکنون به عنوان یک الگوی اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی تلقی می‌شود.
 

افتتاحیه بزرگترین دیواره سنگنوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان
افتتاحیه بزرگترین دیواره سنگنوردی بولدرینگ شمال کشور دیگر برنامه سفر یک‌روزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به گیلان بود.

برنا فیروزی در حاشیه افتتاح این پروژه مهم ورزشی در کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت خوب گیلان در حوزه سنگ‌نوردی اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه سنگ نوردی دارد که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه گیلان قابلیت برگزاری مسابقات مهم کشوری را دارد، افزود: گیلان شایستگی میزبانی مسابقات سنگ نوردی کشوری را دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم استعدادیابی در زمینه‌های مختلف ورزشی بیان کرد: آموزش محور کار رشته‌های ورزشی قرار گیرد تا به کشف استعدادهای درخشان بیانجامد.

افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل رشت
برنا فیروزی سپس با حضور در ورزشگاه سردار جنگل رشت، ضمن بازدید از امکانات این ورزشگاه و بررسی مشکلات موجود، چمن مصنوعی این استادیوم را با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در این افتتاح با بیان اینکه گیلان توانمندی‌های خوبی در عرصه‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال دارد، اظهار کرد: تیم‌های فوتبال گیلان در سطح نخست فوتبال کشور مشغول به فعالیت هستند، از این رو باید زیرساخت‌های ورزشی در این استان فراهم شود.

برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح چمن مصنوعی زمین‌های اصلی و تمرینی مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت اظهار کرد: گیلان توانمندی‌های خوبی در عرصه‌های مختلف ورزشی دارد که تلاش شده زیرساخت‌های ورزشی در این استان فراهم شود.

وی داشتن زمین‌های متعدد ورزشی و فوتبال را یک نیاز جدی در گیلان دانست و تصریح کرد: شایسته استانی مثل گیلان نیست که از یک زمین چمن طبیعی بی بهره باشد لذا در کنار ترمیم زمین چمن اصلی ورزشگاه سردار جنگل رشت، ظرف کمتر از ۲ ماه یک زمین تمرینی به این مجموعه اضافه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با تأکید بر لزوم توجه به رعایت استانداردهای فیفا در افتتاح و بهسازی زمین‌های ورزشی در گیلان، بیان کرد: استاندارد فیفا دوستاره در زمین‌های ورزشی سردار جنگل رشت رعایت شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گفته فیروزی استفاده چمن طبیعی برای همه تیم‌های فوتبال گیلان مقدور نیست و احداث زمین چمن مصنوعی در استان در دستور کار قرار دارد.
 

کسب یک هفتم مدال بازی‌های آسیایی توسط ورزشکاران گیلانی
حضور در همایش افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت از دیگر برنامه‌های برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در گیلان بود، وی در این همایش با اشاره به به عملکرد قابل قبول کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی، اظهار: کاروان ورزشی ایران با کسب ۵۴ مدال طلا، نقره و برنز، هفتم آسیا شد که سهم گیلان در کسب این مدال‌ها بسیار مهم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش با اشاره به سهم ارزشمند گیلان در قهرمانی مسابقات آسیایی، بیان کرد: یک هفتم مدال‌های آسیایی توسط گیلانی‌ها کسب شده است که نشان دهنده استعدادیابی درست و اصولی در این استان است.

داشتن زمین فوتبال با کیفیت در گیلان یک‌ نیاز مبرم است
دیدار با اسدالله عباسی نماینده عالی دولت آخرین برنامه سفر یک‌روزه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در گیلات بود که در این دیدار ظرفیت، نقاط قوت و ضعف امکانات ورزشی در گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان در این دیدرا با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های مهم با ظرفیت فراوان در حوزه ورزش است، اظهار کرد:  گیلان با توجه به ظرفیت‌های فراوانش در حوزه ورزش و جوانان و همچنین داشتن نخبگان، جوانان مستعد، قهرمانان و پهلوانان، در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

وی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای توزیع عادلانه منابع ورزشی در کشور، گفت: دولت سیزدهم در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی را به صورت عادلانه در نقاط مختلف شهری و روستایی انجام داده و این امرهمچنان ادامه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ورزش و اینا  نشاط در جامعه توسط مسوولان بیان کرد:  متولیان و مسوولان ورزش نماد و الگویی برای پرداختن به امر ورزش در گیلان باشند و در گسترش ورزش در هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی بیش از پیش تلاش کنند.

عباسی، داشتن زمین ورزشی فوتبال با توجه به حضور تیم‌های فوتبال گیلان در سطح اول فوتبال کشور یک نیاز مبرم دانست و تصریح کرد: همچنین گیلان با توجه به داشتن تیمهای فوتبال متعدد و پرطرفدار، باید زمین‌های ورزشی مناسبی در اختیار این تیم ها قرار گیرد تا شاهد موفقیت بیشتر این تیمهای ورزشی باشیم.

برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت  ورزش و جوانان در این دیدار اظهار کرد: نقش استانداری به خصوص شخص استاندار در توسعه ورزش گیلان بسیار پررنگ است.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول