اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری در گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان از فعالیت ۳۶۰ مرکز نیکوکاری با بیش از ۳۰ هزار پرونده مددکاری در استان خبر داد و گفت: این مراکز در شش ماهه اول سال، بیش از 5 میلیارد تومان در راستای کمک به نیازمندان جمع آوری کرده اند.

فعالیت 360 مرکز نیکوکاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۳۶۰ مرکز نیکوکاری با بیش از ۳۰ هزار پرونده مددکاری در استان گلستان فعال است و این مراکز در شش ماهه اول سال جاری رقم ۵ میلیارد و ۱۳۹ تومان در راستا کمک به نیازمندان جمع آوری کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همایش تجلیل و تکریم از موسسات خیریه گلستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ احسان و انفاق در گلستان به زودی برگزار خواهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان افزود: این همایش با هدف شناسایی و معرفی الگوهای موفق در خدمت به نیازمندان، نکوداشت مقام خیریه ها و خیرین، زمینه سازی گسترش هم افزایی و تعامل با گروه های مردمی در فضای احسان و نهادینه کردن فرهنگ همکاری و  خدمت رسانی و همچنین تقدیر از موسسات خیریه، ارائه خواهد شد.

بابایی تصریح کرد: ۲۰ موسسه نیز از سوی دستگاه های مختلف معرفی شده اند که از بین این موسسات، یک موسسه نشان والی مهر یا نشان ملی را دریافت می‌کند که این امر با نظر کمیته امداد، استانداری و دبیر نماینده ولی فقیه انجام خواهد شد.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول