اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم هم‌افزایی بیشتر نمایندگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید برای توسعه منطقه یکصدا و ید واحد باشیم، گفت: نمایندگان شیعه و سنی استان نیز برای پیشرفت این استان بیشتر هم افزایی داشته باشند.

لزوم هم‌افزایی بیشتر نمایندگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی؛ قدرت چانه زنی ایران را در منطقه بالا می‌برد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی دارای پشتوانه سیاسی بی‌نظیری است که این پشتوانه، قدرت چانه زنی ایران را در منطقه بالا می‌برد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اظهارداشت: با برگزاری و مشارکت در انتخابات حماسه‌ای دیگر در حوزه سیاسی و اجتماعی در استان رقم خواهیم زد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه ها در سیستان و بلوچستان افزود: کار‌های بزرگی در استان داریم و گام های بلندتری نیز باید به سمت توسعه برداریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همگی باید برای توسعه منطقه یکصدا و ید واحد باشیم لذا انتظار می رود؛ نمایندگان شیعه و سنی استان در جهت پیشرفت این دیار هم افزایی داشته باشند.

شریفی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: خون شهدای فلسطینی برکاتی داشت و موجب تزلزل هیمنه پوشالی اسرائیل شد.

وی ادامه داد: اقدام رژیم صهیونیستی اسراییل و بمباران کردن بیمارستان اسرائیل یک نسل کشی گسترده است که موجب واکنش جامعه جهانی شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی دارای پشتوانه سیاسی بی‌نظیری است که این پشتوانه قدرت چانه زنی ایران را بالا می‌برد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول