اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

رشد 44 درصدی تولید خودروی سنگین در 6 ماه نخست امسال

مقایسه وضعیت تولید خودروی سنگین در 6 ماه نخست امسال با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که تولید خودروی سنگین 44 درصد رشد داشته است.

رشد 44 درصدی تولید خودروی سنگین در 6 ماه نخست امسال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در 6 ماه ابتدایی سال گذشته 13 هزار و 124 دستگاه خودروی سنگین شامل کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شده است و در 6 ماه ابتدای امسال 18 هزار و 847 دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شده است. 

مقایسه میزان تولید امسال نسبت به سال گذشته نشان می دهد که تولید خودروهای سنگین در 6 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 44 درصدی داشته است. 

براساس گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت در 6 ماه ابتدای سال 1398 در مجموع یک هزار و 516 دستگاه و در 6 ماه نخست سال 1399 نیز 2 هزار و 345 دستگاه خودروی سنگین در کشور تولید شده است 

همچنین در 6 ماهه ابتدای سال 1400 میزان تولید خودروهای سنگین (کامیون، کامیونت ، کشنده) 4 هزار و 561 دستگاه و در 6 ماهه ابتدای 1401 نیز 13 هزار و 124 دستگاه بوده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول