اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

کوه پیکر: نابودی اسرائیل قطعی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: با توجه به روحیه مجاهدان و مکتب دینی‌مان و روندی که طی می‌شود، نابودی اسرائیل قطعی است.

کوه پیکر: نابودی اسرائیل قطعی است

رضا کوه‌پیکر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در گفت و گو با خبرنگار سیاسی توانا به بررسی تحولات فلسطین و تبیین وظیفه تشکل‌های دانشجویی در قبال  جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت.

وی با اشاره به نزدیکی نابودی و سقوط رژیم صهیونیستی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی واقعیتی است که خود سران این رژیم به آن اعتراف کرده‌اند. مانند نامه‌ نفتالی بنت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان اراضی اشغالی و اعتراف به این موضوع که این رژیم ۸۰ سالگی‌اش را نخواهد دید. او در نامه اینطور بیان کرد که اسرائیل رو به افول بوده و اگر مردم از دولت حمایت نکنند، نابودی‌ما قطعی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما ادامه داد: انشاءالله با توجه به روحیه مجاهدان و مکتب دینی‌مان و روندی که  طی می‌شود، نابودی اسرائیل قطعی است. البته در همین حین رژیم صهیونیستی جنایات جنگی وحشتناک و بی‌سابقه در نوار غزه انجام داده است؛ مانند بمباران بیمارستان المعمدانی غزه که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

کوه‌پیکر افزود: در نگاه مقام معظم رهبری و طبق رویکرد حاج قاسم، هسته‌های جبهه مقاومت به نحوی تشکیل شده‌اند که بتوانند بدون وابستگی به ایران و به صورت خودکفا فعالیت کرده و اثرگذار باشند. یعنی جبهه مقاومت به مرحله‌ای رسیده است که بدون حضور مستقیم ایران و به شکل مستقل ایفای نقش کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر حماس می تواند به غیر از مسائل داخلی و پدافندی و دفاعی، به شکل فعالانه و تهاجمی بروز داشته باشد. نمونه‌ بارز آن نیز حمله اخیر حماس به رژیم صهیونیستی، موسوم به طوفان الاقصی بوده و ما شاهد آن بودیم.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در خصوص رسالت تشکل‌های دانشجویی در قبال اشغال‌گری رژیم صهیونیستی بیان کرد: اسرائیل به‌ شدت درحال مظلوم‌نمایی و عملیات روانی است. مانند دروغ‌ سربریدن کودکان اسرائیلی توسط حماس  یا اینکه نیرو‌های مقاومت شهروندان عادی را می‌کشند؛ درصورتی‌که اسرائیل شهروند عادی ندارد و همگی در سیستم میلیتاریستی رژیم صهیونیستی، نیروهای نظامی محسوب می‌شوند.

کوه‌پیکر افزود: وظیفه اصلی تشکل‌های دانشجویی نیز ارائه روایت صحیح و دست‌ اول از جنایات اسرائیل و وضعیت واقعی منطقه است. اگر این امر محقق نشود بعید نیست در آینده نزدیک جای جلاد و شهید عوض شده و اسرائیل به‌عنوان نماد مظلومیت طلقی شود. باید تمامی آزادی‌خواهان جهان برعلیه این جنایت جنگی اسرائیل قیام کنند. اگر کسی نمی‌تواند در میدان جنگ سخت حاضر شود، حداقل صدای مظلوم را به گوش دیگری برساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول