اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در زاهدان

ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» در کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد.

چند روز از حمله‌ی ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی و بمباران وحشیانه‌ی مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی می‌گذرد. اتفاقی که همه‌ی وجدان‌های بیدار و آگاه دنیا را در بهت و حیرت فروبرد و به واکنش واداشت. 

اعضا، که محیط امن کانون را محلی برای شادی و نشاط و پرورش استعدادها می‌دانند، امروز، اما، با سکوت و غم برای حضور در ویژه برنامه «کودکان مقاومت و قصه‌های نظم و امنیت» آمدند و این پیام را می‌شد در چهره‌های تک‌تکشان خواند که:«بنی آدم اعضای یک پیکرند...».

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: در هفته ملی کودک، برنامه‌های فراوانی برای مخاطبان در کانون استان برگزار شد و حدود 4000 کودک و نوجوان از آن بهره‌مند شدند، اما در کانون، کودکان غزه را فراموش نکردیم و هفته‌ی جاری را به آنان اختصاص دادیم که همکاران در سراسر استان در حال اجرای برنامه‌ها هستند.

محمدرضا سالاری افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خویش به مسئله فلسطین اشاره کرده‌اند و با صراحت از نابودی اسراییل خبر داده‌اند؛ هنگامی که ما اتفاقات اخیر را در کنار واکنش جامعه جهانی مشاهده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر به تحقق این وعده نزدیک هستیم.

مدیرکل کانون با اشاره به بمباران در بیمارستان غزه، آن را جنایتی هولناک خواند و گفت: رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن تمام قوانین جنگ، اتفاقی را رقم زد که بدون چراغ سبز آمریکا، انگلیس و دیگر قدرت‌ها امکان‌پذیر نبود و همین باعث شد جهان با بینش بیشتری به قضیه جنگ اخیر نگاه کند.

سالاری سپس با برشمردن خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای مخاطبان، آن را ظرفیتی دانست برای تحقق رسالت کانون که همان توانمندسازی و آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان است و ادامه داد: در موضوع اخیر نیز برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده تا آگاهی، بصیرت و بینش در مخاطبان ایجاد شود و این باور در آنان شکل بگیرد که برای تحقق نظم نوین جهانی، تاثیر کودکان و نوجوانان توانمند انکارناپذیر است.

وی به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هم اشاره کرد و ضمن دعوت از همگان برای شرکت در این رویداد به همکاری‌های گسترده‌ی کانون و پلیس راهور اشاره کرد و محورهایی را برای قصه‌گویی برشمرد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول