اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور بود.

شهرکرد سردترین مرکز استان در کشور

معصومه نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امروز هوای چهارمحال و بختیاری صاف و در برخی نقاط همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین صبح امروز شهرکرد با دمای کمینه ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سرد‌ترین ایستگاه استان و سردترین مرکز استان در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه از اواخر روز سه‌شنبه شاهد ورود سامانه بارشی نسبتا ضعیف به منطقه کوهرنگ هستیم، افزود: از عصر روز چهارشنبه این سامانه در سایر مناطق استان به ویژه برای بخش جنوبی بروجن، فلارد، خانمیرزا و لردگان فعال می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه اواخر روز چهارشنبه این سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: نوسان قابل ملاحظه‌ای در دمای هوا برای روز‌های آینده انتظار نمی‌رود.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول