اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

توزیع بیش از ۴۰۰ اقلام و تجهیزات کشاورزی در هنرستان‌های گیلان

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان ۴۱۰ قلم انواع تجهیزات فنی با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ۲ درصد فروش حامل‌های انرژی (نفت و گاز) بر حسب نیاز‌های مناطق مختلف آموزش و پرورش استان خریداری و به ۲۰۰ هنرستان کاردانش و فنی و حرفه‌ای استان ارسال شد.

توزیع بیش از ۴۰۰ اقلام و تجهیزات کشاورزی در هنرستان‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جابر عباسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به ارسال بیش از ۴۰۰ اقلام تجهیزات کشاورزی به هنرستان‌های گیلان اظهار کرد: ۴۱۰ قلم انواع تجهیزات فنی با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ۲ درصد فروش حامل‌های انرژی (نفت و گاز) بر حسب نیاز‌های مناطق مختلف آموزش و پرورش استان خریداری و به ۲۰۰ هنرستان کاردانش و فنی و حرفه‌ای استان ارسال شد. 

وی با تأکید بر لزوم توجه به آموزش رشته‌های فنی در هنرستان‌های گیلان، گفت: هدف از ارسال این تجهیزات فنی را توسعه و تجهیز هنرستان‌ها برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در یادگیری رشته‌های آموزشی فنی است. 

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان، تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی، صنایع چوب، جوشکاری، طراحی و دوخت، تأسیسات، برق، مکانیک خودرو، ساختمان و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده از جمله تجهیرات ارسالی به هنرستان‌های گیلان است. 

عباسی با بیان اینکه تجهیزات کشاورزی متناسب با نیاز هر منطقه در بین هنرستان‌ها توزیع شده است، افزود: نحوه توزیع این تجهیزات در مدارس بر عهده ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفته است.

وی همچنین از فعالیت بیش از ۳۰۰ هنرستان در گیلان خبر داد و گفت: ۳۳ هزار هنرجوی گیلانی در ۱۳۴ هنرستان فنی و حرفه‌ای و ۱۷۶ هنرستان کاردانش درس می‌خوانند. 
 
پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول