اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت‌نام نهایی ۶۰ داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه استان زنجان

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان سومین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، ثبت نام ۶۰ نفر از داوطلبان از ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان قطعی شد.

ثبت‌نام نهایی ۶۰ داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه استان زنجان

ولی‌الله رحیمی، سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ۳۷ نفر داوطلب از حوزه انتخابیه زنجان- طارم ثبت‌نام کرده‌اند گفت: در حوزه‌های ابهر،خرمدره و سلطانیه ۱۰ داوطلب، ماهنشان – ایجرود ۷ داوطلب و خدابنده ۶ داوطلب در این سه روز ثبت نام قطعی شده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان با تأکید بر اینکه داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان‌ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی  keshvar.moi.ir ادامه دارد.

وی گفت:داوطلب حتماً باید گواهی حداقل ۵ سابقه فعالیت‌های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت‌های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب‌های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هرصورت بایستی مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

گفتنی است، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، استان زنجان در مجلس شورای 5 نماینده دارد، یک نماینده از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود، یک نماینده از حوزه انتخابیه خدابنده، یک نماینده از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه و دو نماینده از حوزه انتخابیه زنجان و طارم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول