اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

استاد جریان‌شناسی: جوانان ایرانی باید مانند زینب(س) جنایت صهیونیست‌ها را افشا کنند

استاد جریان‌شناسی گفت: انتقال پیام مظلومیت و جنایت صهیونیست‌ها، مسأله‌ای است که باید مورد نظر باشد و همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، ایرانیانی که توفیق مبارزه نظامی با اسرائیل را ندارند باید منتقل‌کننده پیام حقیقت باشند.

استاد جریان‌شناسی: جوانان ایرانی باید مانند زینب(س) جنایت صهیونیست‌ها را افشا کنند

حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی استاد جریان‌شناسی درباره اهمیت جهاد تبیین و جهاد لسان در قبال موضوع فلسطین توسط جوانان ایرانی به خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس گفت: در دوران بسیار سختی به سر می‌بریم که تمام حق و اسلام در برابر تمام کفر و باطل قرار گرفته است. در این شرایط که مظلومین فلسطینی در دردآورترین شرایط به سر می‌برند، آنانی که قدری حمیّت و غیرت دینی و انسانی در وجودشان است، باید دست به کار شده و در وسع خود تلاش کنند. مقابله با ظلم و کفر که امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی سرشاخه‌های آن هستند انحا و اشکال مختلفی دارد. گاهی مقابله و جهاد در برابر کفر جنبه نظامی دارد و باید در میدان نبرد علیه آن حاضر شد. امروزه محور مقاومت در منطقه در خط مقدم مبارزه با صهیونیسم حاضر هستند و با آن مبارزه می‌کنند.

راه جهاد برای ما ایرانیان باز است

وی افزود: اما این همه جهاد نیست و جنگ در میدان نبرد، مستلزم یک جهاد فکری و معرفتی است. اگر ما یک میدان نبرد داریم، در عرصه‌های دیگر نیز می‌توان میدان‌های مختلفی برای نبرد با دشمن خلق کرد. فرهنگ، سیاست و دیپلماسی، اندیشه و... همگی میدان‌هایی هستند که می‌توان در آن دست به جهاد زد. امروزه ما ایرانیان تا اینجای کار توفیق جهاد مستقیم و نظامی با رژیم صهیونیستی را پیدا نکرده‌ایم. اما راه و مسیر برای جهاد و تقابل با رژیم صهیونیستی به اشکال دیگر باز است. آنچه که درحال حاضر باید مورد توجه نسل جوان ایرانی قرار بگیرد، این است که او دارای رسانه است و می‌تواند از این طریق دست به بازنمایی و بازگویی حقایقی کند که باید سایر مردم از آن‌ها مطلع شوند. تولید محتوا، برگزاری تجمع، اعلامیه، پاسخ به شبهات و... همگی کارهایی است که اتفاقاً می‌تواند مورد استفاده جوان ایرانی قرار گیرد.


حجت‌الاسلام محمدعلی لیالی

ایرانیانی همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) که توفیق مبارزه نظامی با اسرائیل را ندارند باید منتقل‌کننده پیام حقیقت باشند

این استاد جریان‌شناسی ادامه داد: انتقال پیام مظلومیت و جنایت صهیونیست‌ها، مسأله‌ای است که باید مورد نظر باشد و همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، ایرانیانی که توفیق مبارزه نظامی با اسرائیل را ندارند باید منتقل‌کننده پیام حقیقت باشند. پیام‌رسانی ابزاری است که باید در خدمت جبهه مقاومت اسلامی قرار گیرد تا به کمک آن فضای ضداسلامی را علیه اسرائیل تغییر دهد. قلم ما باید در کنار قدم مجاهدان در حمایت از مظلومین و مستضعفین عالم قرار گیرد. شبهات امروزه درباره موضوع فلسطین بسیار بالاست و باید به آن‌ها پاسخ گفت. امروزه جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه ایرانیان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول