اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از 1100 کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در سمنان صادر شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در این استان گفت: تاکنون یک‌هزار و 114 کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در این استان صادر شد.

بیش از 1100 کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری، پنج هزار و 500 هزار تن کالا از مبادی استان سمنان جابه‌جا شده که 2 هزار و 612 تن آن توسط ناوگان وانت‌بار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها در استان سمنان گفت: تاکنون یک‌هزار و 114 کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در این استان صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: طرح ساماندهی وانت‌بارها در این استان به‌منظور ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل‌ حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار به‌منظور تخصیص سوخت از همه رانندگان و مالکان وانت‌بار تدوین و اجرا شده است.

طحان با اشاره به افزایش 19 درصدی جابه‌جایی کالا توسط وانت‌بارها طی 6 ماه سال جاری بیان کرد: وانت‌بارها برای حمل بار در محورهای برون‌شهری باید از شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای بارنامه دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ضوابط جدید تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا، شرایطی برای بازارگاه‌های الکترونیکی و سکوهای اینترنتی به‌منظور تأسیس شرکت حمل و نقل و صدور بارنامه الکترونیکی پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول