اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

درخشش تکواندوکاران قم با 12 مدال در مسابقات کشوری

رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: دختران تکواندوکار قمی با ۵ مدال و پسران تکواندوکار قمی با ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور خوش درخشیدند.

درخشش تکواندوکاران قم با 12 مدال در مسابقات کشوری

علی آهنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اعزام دو تیم پسران و دختران تکواندوکار قمی به مسابقات قهرمانی خردسالان کشور، اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌هاب قهرمانی خردسالان منطقه‌ای کشور در بخش پسران با حضور ورزشکارانی از ۵ استان روز جمعه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

وی افزود: پسران تکواندوکار قمی در قالب منطقه لو به مصاف حریفان خود ار تهران، البرز، مازندران و قزوین رفتند که در پایان موفق به کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و چهار برنز شدند.

 

رئیس هیأت تکواندو استان قم تصریح کرد: سیدمهدی یعقوبی به عنوان سرمربی، محمدتقی عرب خراسانی مربی، محمدجواد اسماعیلی مربی بدنساز و علی حدادی‌زاده به عنوان سرپرست همراه تیم پسران تکواندوکار استان قم بودند.

آهنی در ادامه گفت: این مسابقات همچنین در بخش دختران نیز برگزار شد که تکواندوکارانی از استان‌های البرز، تهران، مازندران، قزوین و قم شرکت کردند.

وی اشاره کرد: دختران هوگوپوش قمی در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک نشان نقره و ۴ مدال برنز دست پر به قم برگشتند‌.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در پایان عنوان کرد: مرضیه احمدی به عنوان سرمربی، معصومه سلیمی و ملیحه قلی‌بیگی به عنوان مربی و طاهره صفدری به عنوان سرپرست تیم دختران تکواندوکار قمی را برعهده داشتند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول