اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

زنده گیری یک حلقه مار عظیم‌الجثه در بهبهان

یک حلقه مار عظیم‌الجثه و خطرناک در منزل شخصی واقع در شهر بهبهان توسط پرسنل آتش‌نشانی زنده‌گیری شد.

زنده گیری یک حلقه مار عظیم‌الجثه در بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، عملیات زنده‌گیری یک حلقه مار عظیم‌الجثه و خطرناک توسط نیرو‌های آتش‌نشانی بهبهان با موفقیت انجام شد.

در همین ارتباط فرزاد طیبی مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر وجود یک حلقه مار عظیم‌الجثه و خطرناک در حیاط خلوت منزل مسکونی واقع در منازل آبیاری مارون شهر بهبهان، پرسنل آتش‌نشانی ایستگاه ۳ شصت متری به محل اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: پرسنل آتش‌نشانی وقتی به محل مراجعه کردند با یک مار عظیم‌الجثه و خطرناک روبه‌رو شدند که با ایجاد صدا موجب وحشت اهالی منزل مسکونی شده بود.

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان تصریح کرد: پرسنل آتش‌نشانی با حفظ خونسردی و رعایت نکات ایمنی این مار بزرگ را زنده‌گیری کردند ولی به‌علت بزرگی این مار و عدم وجود جعبه مخصوص نگهداری، آتش‌نشانان مجبور شدند این مار بزرگ را  به بیرون از  محدوده شهری و در طبیعت بکر و خالی از سکنه  رهاسازی کنند .

طیبی به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده مار یا هر خزنده و حیوانی، ضمن حفظ خونسردی، سریعا با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا مامورین آتش نشانی نسبت به گرفتن آن حیوان یا خزنده اقدام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول