اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تلاش دولت برای حمایت از کشاورزان؛ مطالبات گندم‌کاران خوزستان به صورت کامل پرداخت شد

با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان، مطالبات باقیمانده گندم‌کاران خوزستانی به مبلغ ۵۷ هزار میلیارد ریال، به صورت کامل پرداخت شده است.

تلاش دولت برای حمایت از کشاورزان؛ مطالبات گندم‌کاران خوزستان به صورت کامل پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد راضی‌جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان اظهار کرد: در سال جاری، میزان یک میلیون و ٧٢٠ هزار تن گندم با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان و به ارزش کل ۲۵۷ هزار میلیارد ریال از کشاورزان خوزستانی خریداری شد، این مقدار خرید گندم، نشان از رکوردی بی‌سابقه در این حوزه در استان خوزستان است.

وی افزود: با پیگیری‌های مستمر استانداری خوزستان، مطالبات باقیمانده گندم‌کاران خوزستانی به مبلغ ۵۷ هزار میلیارد ریال، به صورت کامل پرداخت شد، این پرداخت مطالبات به کشاورزان، نشان از تلاش و توجه دولت به رفع مشکلات و نیازهای این بخش از جامعه است.

علاوه بر این، راضی‌جلالی بیان کرد: در فصل خرید گندم، مبلغ ۱۱۵ هزار ریال به صورت علی‌الحساب به ازای هر کیلوگرم گندم به کشاورزان پرداخت شده بود و مابقی آن، یعنی ۳۵ هزار ریال به عنوان طلب کشاورزان باقی مانده بود، اکنون این مبلغ به‌صورت یک‌جا پرداخت شده است، که این اقدام از سوی دولت و استانداری خوزستان نشان از تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشاورزان و حمایت از آنان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول