اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله

جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه خبر داد که یک خودروی صهیونیستها را در اطراف مقر «دوفیف» هدف قرار داده و چند نفر کشته و زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن نظامیان اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه برای پنجمین بار با انتشار بیانیه‌ای از حمله به مواضع نظامیان اسرائیلی خبر داد.

حزب با اشاره به اینکه این حمله با موشک هدایت شونده صورت گرفته است، خبر داد، در جریان این حمله، یک خودروی هامر در اطراف مقر «دوفیف» هدف قرار گرفت و چند نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد: هنگامی که یک تانک اسرائیلی به سمت محل هدف قرار گرفته شده، حرکت کرد، نیروهای مقاومت نیز با یک موشک هدایت شونده آن را هدف قرار دادند.

حزب الله ساعاتی پیش هم خبر داد که نیروهای پیاده‌نظام صهیونیستی مستقر در مقر «هونین» (رامیم) را هدف قرار داده و در پی آن چند نفر هم زخمی شدند.

این جنبش مقاومت خبر داد که مواضع صهیونیستها را در «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا و ارتفاعات «کفرشوبا» با موشک و سلاح مناسب هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین خبر داد که بعد از ظهر امروز، مقر «العباد» متعلق به نظامیان صهیونیست را هدف حملات موشک‌های هدایت‌شونده قرار داده است که در جریان آن، بخشی از تجهیزات فنی صهیونیستها از بین رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول