اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری متخلفین شکار و صید در نایین

رئیس حفاظت محیط زیست نایین از دستگیری یک گروه از متخلفین شکار و صید در پناهگاه حیات وحش عباس‌آباد نایین خبر داد.

دستگیری متخلفین شکار و صید در نایین

علیرضا رضایی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نایین، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با همکاری مؤثر نیروهای انتظامی مستقر در چوپانان و انارک، موفق شدند یک گروه از متخلفین غیر بومی که با قصد شکار غیرمجاز به پناهگاه حیات‌وحش عباس‌آباد وارد شده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: محیط‌بانان این شهرستان طی گشت و کنترل در قسمت‌های متخلف مناطق تحت مدیریت به منظور جلوگیری از تخلفات شکار و صید، موفق به اجرای این عملیات شدند.

رضایی تصریح کرد: از متخلفین یک قبضه سلاح گلوله‌زنی دوربین‌دار، دو عدد دوربین دو چشمی، یک عدد چاقو کشف و ضبط و پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست نایین خاطرنشان کرد: در زیستگاه‌ها و مناطق تحت حفاظت محیط زیست، هرگونه شکار، دخل و تصرف و تخریب ممنوع است.

وی ادامه داد: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی و محیط زیست وظیفه عمومی و همگانی است و همه آحاد مردم و دستگاه‌های مختلف در حفاظت از محیط زیست و طبیعت دخیل هستند.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول