اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مقدم:آمریکا با ارسال تجهیزات به اسرائیل در نسل‌کشی در غزه مسوول است

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی گفت: آمریکا، بزرگترین حامی و مشوق اسرائیل است چراکه این شیطان بزرگ با تامین بمب، موشک و کمک تسلیحاتی به این رژیم کودک کش مسبب اصلی بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان های غزه و درنتیجه نسل کشی مردم بیگناه و کودکان مظلوم است که باید همه مردم جهان به خونخواهی این مسلمانان مظلوم و غریب قیام کنند.

مقدم:آمریکا با ارسال تجهیزات به اسرائیل در نسل‌کشی در غزه مسوول است

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه با عملکرد منفعلانه و سکوت سازمان های بین المللی در قضیه کشتار مردم نوار غزه، اظهار کرد: جوامع بین المللی بالاخص سازمان ملل متحد عملا بی خاصیت هستند چرا که در برابر کشتار وحشیانه کودکان مظلوم و‌ مردم عادی و بی دفاع توسط دولت کودک کش اسرائیل و حمایت جنایتکاران دنیا، عملا هیچ اقدام موثری نکرده است و فقط با یک بیانیه خشک و خالی محکوم و یا تقاضای متوقف شدن جنگ را داده که این هم صرفا برای رفع تکلیف بوده است.

وی با گوشزد کردن وظایف سازمان ملل در خصوص حوادث این چنینی، افزود: منشور سازمان ملل، صدور قطعنامه و پیگیری موثر در مورد اجرائی شدن قطعنامه می باشد که متاسفانه هیچ کاری در این رابطه انجام نشده است بنابراین سازمان ملل متحد به وظیفه خود عمل نمی کند و دراصل به یک سازمان بی خاصیت تبدیل شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: عملکرد و کارنامه سازمان ملل نشان می دهد که این سازمان همواره بر خلاف قطعنامه هایش عمل می کند بطوریکه قانون هایش با حرف و عملش کاملا متفاوت است و دستاویزی برای اجرای سیاسیت های مغرضانه استکبار جهانی و دشمنان اسلام شده است و فقط قطعنامه علیه کشورهای مسلمان صادر می کند لذا این سازمان دستاویزی برای اجرای سیاست های شوم سران سلطه و استکبار جهانی شده است که بسیار جای تاسف دارد.

مقدم با تاکید براینکه چرا مجامع جهانی حقوق بشر در برابر مسائل ضد حقوق بشری و کودک کشی در غزه سکوت کرده اند، بیان کرد: آیا این سازمان های ذلیل و سرسپرده شیطان بزرگ فقط بلدند که به دروغ قطعنامه تصویب کنند و حالا در برابر این حجم از نسل کشی مردم بیگناه و زن و کودکان فلسطینی سکوت کرده اند و تماشاچی شده اند؟ لذا دولت های مستکبر با سکوت سازمان های حقوق بشری با تجاوز به حریم ملت های مستضعف جهان، برای دستیابی به منافع خود عملا حقوق بشر را نقض کرده اند. 

وی تصریح کرد: سازمان ملل متحد در تمام تجاوزات اسرائیل به فلسطین و لبنان، حمله شوروی به افغانستان، تجاوز حزب بعث عراق به ایران، اشغال افغانستان، عراق و سوریه و حالا هم کشتار دسته جمعی مردم غزه فقط نظاره گر بوده است و با این سکوت مجوز تجاوز و نسل کشی مسلمانان جهان را به سران کفر و الحاد صادر کرده است.  

مقدم تشریح کرد: محاصره غزه و قطع ارسال آب، برق، دارو و غذا به این منطقه و بمباران مناطق مسکونی، مصداق بارز نسل کشی و حمایت امریکا از این رژیم جعلی و سندی محکم بر نقض حقوق بشر و تجاوز به حریم افراد است لذا اگر امروز ما مسلمانان و همه کشورهای اسلامی جهان از غزه دفاع نکنیم در فردایی نزدیک باید جنگ را در مرزهای کشور خودمان شاهد باشیم چراکه استکبار و استعمار جهانی فقط به یک کشور راضی نیستند و درصددند تا کل منابع کشورهای اسلامی را تصرف و غارت کنند.

این فعال سیاسی گفت: رژیم خونخوار صهیونیستی یک ارتش پوچ و پوشالی است که بوسیله حمایت شیطان بزرگ و سردمدارن کفر و سلطه جان گرفته است که حالا خانواده ها و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه را قتل عام می کند همچنین جنگی که امروز ما در نوار غزه و فلسطین شاهدیم درحقیقت جنگ به معنای حقیقی اش یعنی درگیری دو گروه نظامیان نیست بلکه تلاش واقعی برای نسل کشی مسلمانان و درحقیقت یک هلوکاست غم انگیز است.

وی اذعان کرد: امریکا، بزرگترین حامی و مشوق اسرائیل است چراکه این شیطان بزرگ با تامین بمب، موشک و کمک تسلیحاتی به این رژیم کودک کش مسبب اصلی بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان های غزه و درنتیجه نسل کشی مردم بیگناه و کودکان مظلوم است که باید همه مردم جهان به خونخواهی این مسلمانان مظلوم و غریب قیام کنند.   

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با قدردانی از تلاش های قوای سه گانه خصوصا زحمات دولت برای رایزنی با دولتها در مورد توقف کشتار مردم غزه، خاطر نشان کرد: طبق سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست فوق العاده رؤسای مجالس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی: «هم‌بستگی کشورهای اسلامی حول پیگیری‌ حقوق قانونی ملت فلسطین در حوزه‌های بین‌المللی، می‌تواند مرهمی بر آلام ملت مقتدر فلسطین باشد» لذا اعتراض و چاره اندیشی کشورهای عضو کنفرانس اسلامی در قبال این خونریزی ها و فجایعی که دامن گیر مسلمانان است و درخواست برای صدور قطعنامه و پیگیری آن، از راه های ضمانت اجرای حقوق بشر در جهان است که باید مسلمین جهان با تمام قدرت این مطالبه را اجرایی کنند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول