اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون مجموع واریز بهای گندم به ۵۵ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال معادل ۹۰ درصد رسیده است.

پرداخت ۹۰ درصد مطالبات گندمکاران همدان

سیدحسین خوانساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان اظهار کرد: تاکنون ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ تن گندم تضمینی در استان خریداری شده است.

وی گفت: ارزش این میزان محصول خریداری‌شده ۶۱ هزار و ۸۳۷ میلیارد ریال است که ۵۵ هزار و ۵۱۴ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه میزان پرداخت مطالبات گندم‌کاران ۹۰ درصد رسیده است گفت: از میزان ۱۸ هزار و ۸۵۹ تن توسط مراکز دولتی، ۱۴ هزار و ۲۲۴ تن توسط کارخانجات آرد و ۱۶۹ هزار و ۴۶۶ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی خریداری شده و سهم خرید تعاونی‌های روستایی ۲۰۸ هزار و ۲۷۳ تن بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۲ هزار و ۴۲۶ تن گندم در شهرستان همدان خریداری شده است افزود: ۲۸ هزار و ۳۹ تن گندم در ملایر، ۷۳ هزار و ۸۹۰ تن در نهاوند، ۱۶ هزار و ۸۷۴ تن در تویسرکان، ۵۸ هزار و ۴۸ تن در اسدآباد، ۱۹ هزار و ۳۰۰ تن در بهار، ۷۵ هزار و ۴۹۰ تن در رزن، ۷۵ هزار و ۸۶۶ تن کبودراهنگ، ۶ هزار و ۶۱۱ تن در فامنین و ۲۴ هزار و ۲۷۸ تن در درگزین خریداری شده است.

خوانساری با بیان اینکه سال گذشته تا این تاریخ ۳۱۷ هزار و ۸۷۲ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده بود که ۲۹ درصد رشد را نشان می‌دهد خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ تا این روز میزان ۱۹۹ هزار و ۳۵۱ تن خریداری شده بود که اختلاف ۱۰۶ درصدی را دارد.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول