اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

رژیم صهیونستی حمله به کلیسای تاریخی در غزه را تأیید کرد

مردم غزه تصور می‌کردند شاید در کلیسا از تیررس جنایت‌های اسرائیل جعلی دور باشند اما رژیم صهیونیستی نشان داد که با خوی حیوانی خود به کسی رحم نخواهد کرد.

رژیم صهیونستی حمله به کلیسای تاریخی در غزه را تأیید کرد

گروه گردشگری خبرگزاری فارس: رژیم صهیونیستی یک کلیسای تاریخی در شهر غزه را بمباران کرد که طی آن 20 نفر که به گفته منابع خبری 8نفر از آنان کودک بودند، شهید شدند.

شهروندان شهر غزه در طی جنگ سال ۲۰۱۴ و بعد از آن با رژیم اشغالی برای حفاظت جان خود از بمب‌ها به این کلیسا پناه می‌آوردند.

در پی هدف قرار گرفتن این کلیسای قدیمی توسط رژیم صهیونیستی، وزارت دفاع اسرائیل در یک توییت به صورت ناخواسته تایید کرد که آنها قدیمی‌ترین کلیسا در غزه را با خاک یکسان کرده‌اند. این توییت در مدت کوتاهی حذف شد.

 

رژیم صهیونیستی که تا قبل از این به راحتی مساجد را تحت هدف قرار می‌دهد، حالا به مکان مذهبی مسیحیان غزه هم رحم نکرده و این کلیسا را که جدا از اثر تاریخی‌اش، به عنوان پناهگاه استفاده می‌شد ویران کرد. جایی که مردم غزه تصور می‌کردند شاید از تیررس جنایت‌های اسرائیل جعلی دور باشد اما رژیم صهیونیستی نشان داد که با خوی حیوانی خود به کسی رحم نخواهد کرد.

کلیسای سن پورفیریوس به نام اسقف قرن پنجم غزه نامگذاری شده،  به قرن ۱۲ تعلق دارد و یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای جهان بود که بین سال‌های ۱۱۵۰ و ۱۱۶۰ میلادی ساخته شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول