اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

روایت آیت‌الله حسینی از اوضاع شهر یاسوج پیش و پس از انقلاب

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد شرحی از وضعیت یاسوج پیش و پس از انقلاب داد.

روایت آیت‌الله حسینی از اوضاع شهر یاسوج پیش و پس از انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان شورای نگهبان، اظهار کرد: امروز شورای نگهبان توانسته به وظیفه خود که حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی بوده عمل کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: شورای نگهبان در سطح وظیفه خود، راهش را در دفاع از نظام، سریع و قاطع و با قدرت ادامه دهد.

وی با بیان این‌که مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند گفت: علی‌رغم توطئه‌های ۴۴ ساله دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، اما نظام ما مقابل همه این توطئه‌ها ایستاد و قدرت یافت و دشمن روز به روز ضعیف‌تر می‌شود.

آیت‌الله حسینی با بیان این‌که تنها جمهوری اسلامی به طور صحیح آینده را مدیریت می‌کند اظهار کرد: مردم پشتیبان و در همه صحنه‌ها هستند و این به نظام قدرت می‌دهد.

وی انتخابات را یک مرحله از مردم سالاری دینی عنوان و با بیان این‌که مثل گذشته طبقه خاصی نیست که مدیریت کنند گفت: در همه قوه‌ها از اقشار مختلف مردم و جریانات سیاسی حضور دارند و سهیم هستند و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند.

آیت‌الله حسینی با بیان این‌که انتخابات نیاز به شور و تلاش دارد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشت.

وی با بیان این‌که دوبار حمله هوایی به این استان شد و در سال‌های ۵۶_‌۵‌۷ همانند یک روستایی و هیچ امکاناتی نداشت بیان کرد: به برکت جمهوری اسلامی رشد پیدا کرد و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول