اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ربیعی: تقابل با مس یکی از سخت‌ترین روزهای مربی‌گری من است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: این بازی برای من خاص است، تقابل با مس یکی از سخت‌ترین روزهای ۱۷، ۱۸ سال کار مربی‌گری من خواهد بود،

ربیعی: تقابل با مس یکی از سخت‌ترین روزهای مربی‌گری من است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان اظهار داشت: این بازی برای من خاص است، تقابل با مس یکی از سخت‌ترین روز‌های ۱۷، ۱۸ سال کار مربی‌گری من خواهد بود، مردم رفسنجان همیشه به من لطف داشتند، رفسنجان یک مکان ویژه در قلب من است و خاطرات خوبی دارم، برای من بسیار ارزشمند است که شهروند افتخاری رفسنجان هستم.

وی ادامه داد: مس تیم بسیار خوبی است با کادرفنی باتجربه که نشان داده که هم سال قبل و هم امسال تیم خوبی بوده، ما هم با تمرکز به این بازی پا می‌گذاریم.

ربیعی تصریح کرد: شروع خوبی داشتیم، در بازی‌های داخل خانه ذوب‌آهن قرعه‌ای داشته است که با سپاهان، فولاد، گل‌‌گهر، استقلال و چند تیم دیگر که فصل قبل جزو ۵ تیم اول لیگ بودند باید در نیم‌فصل اول بازی کنیم؛ بازی‌های خارج از خانه همه جا سخت است، باید از دل این مسیر در نیم‌فصل عبور کنیم و برای نیم‌فصل دوم تیم را ترمیم و تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: نتایج مطلوب فقط ملزم به تیم فنی نیست، نتیجه‌گیری در فوتبال فاکتور‌های زیادی دارد که در زمان لازم در خصوص آن صحبت خواهم کرد.

وی در رابطه با مصاف فردا با مس گفت: بازی آسان در لیگ برتر نداریم، مخصوصا با وضعیتی که امسال وجود دارد، تعدیل بازیکنان بزرگسال در لیگ برتر سطح مسابقات را تغییر داده است؛ بخش عمده تیم مس را ۱۲ بازیکن بزرگسال فصل گذشته تشکیل می‌دهند و چند بازیکن خوب هم به این تیم اضافه شده است، بازیکنان با تجربه دیگری مانند شیمبا، لک، شهبارزاده، جعفری و چند بازیکن دیگر دارد.

ربیعی ادامه داد: تحلیل‌هایی در خصوص این بازی انجام دادیم، سطح ارتفاع ورزشگاه فولادشهر برای مس تفاوتی ایجاد نمی‌کند جون رفسنجان هم شرایط مشابهی دارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اهداف خود در این باشگاه خاطرنشان کرد: ما در ذوب‌آهن به دنبال رویش یک باور جدید هستیم، فکر می‌کنم تا اینجا مسائلی را ثابت کردیم ولی نیاز به حمایت با نگاه‌های کلان و دورنمای بلند داریم، ذوب‌آهن ۵۵ سال قدمت دارد، نیازمند است که نگاه ویژه ای به آن شود، از صمیم قلب می‌گویم این شهر و پیشکسوتان و هواداران آن شایسته این هستند که ذوب‌آهن مانند گذشته تیم قدرتمندی داشته باشد.

وی در رابطه با حضور هواداران در بازی با مس گفت: من از زحمات کانون هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم، امیدوارم هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند، من انتظاری داشتم که در تمرین ذوب‌آهن آن را بیان کردم و باز هم تکرار می‌کنم، دوست دارم مانند انزلی، اراک و قزوین که بانوان در ورزشگاه حضور داشتند، در اصفهان نیز این اتفاق رخ دهد.

ربیعی ادامه داد: هر جایی که بودم گفتم هواداران ولی‌نعمت ما هستند و باید آن‌ها را راضی نگه داریم، امیدوارم به میزانی که ذوب‌آهن را دوست دارند از آن حمایت کنند، من هم به همان میزان نسبت به مردم و اصفهان و رفسنجان علاقه دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: آرش قادری مصدومیت رباط صلیبی دارد، یک بازیکن اخراجی در بازی قبل داشتیم که فردا نادر محمدی را نداریم، یک مصدوم داریم که نام آن را نمی‌آورم تا وضعیت او برای بازی فردا مشخص شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول