اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی مس رفسنجان: امیدواریم با تلاش مضاعف و تمرکز ۳ امتیاز بازی با ذوب‌آهن را بگیریم

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شرایط خوبی برای بازی با ذوب‌آهن داریم، امیدواریم با تلاش مضاعف و تمرکز کامل و دوری از هیجان کاذب بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

مربی مس رفسنجان: امیدواریم با تلاش مضاعف و تمرکز ۳ امتیاز بازی با ذوب‌آهن را بگیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: برای مردم فلسطین و غزه و همه عزیزانی که مورد ظلم هستند، ناراحت هستیم و از توحش مدرن و همچنین سکوت معنادار جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر اعلام انزجار و برائت می‌کنیم.

وی در مورد بازی گفت: با تیم خوب و ریشه‌دار ذوب‌آهن بازی داریم که با مربی‌گری محمد ربیعی که شرایط خوبی در این تیم ایجاد کرده و بازیکنان شاخصی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند و تیم قابل احترامی است؛ طبق شناختی که از مدل بازی و بازیکنان ذوب‌آهن داشته‌ایم، تحلیل کاملی برای این بازی داریم.

سرآسیایی تصریح کرد: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و به تکاملی خوبی از نظر تاکتیکی رسیده‌ایم، سیر صعودی خوبی را داشته‌ایم، در بازی با استقلال فوتبال خوبی بازی کردیم که توأم با نتیجه نشد اما امیدواریم با تمرینات خوبی که پشت سرگذاشتیم و شرایط خوبی که برای بازی فردا داریم، با تلاش مضاعف و تمرکز کامل و دوری از هیجان کاذب بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد خط حمله این تیم بیان داشت: سیر تکاملی را طی کردیم و در بازی با آلومینیوم ۲ گل زدیم، در بازی با استقلال از نظر فنی شرایط خوبی داشتیم و فوتبال مدرن بازی کردیم اما اتفاقات نگذاشت نتیجه بگیریم؛ فوتبال هجومی همیشه مد نظر ساکت الهامی است و برای بازی فردا برنامه خاصی داریم که بتوانیم بهترین اتفاق را در اصفهان رقم بزنیم.

وی با اشاره به تقابل با ربیعی مربی فصل قبل مس عنوان کرد: دوری از هیجانات تأکید سرمربی تیم بوده است زیرا برخی بازیکنان مقابل سرمربی قبلی خود قرار می‌گیرند و سرمربی رقیب نیز مقابل تیم قبلی خود قرار می‌گیرد.

سرآسیایی در پایان گفت: در تیم ما انگیزه‌های مضاعفی دارد و اگر در مدار تمرکز باشیم و بچه‌ها از هیجانات دور باشند، می‌توانیم شرایط خوبی در بازی داشته باشیم، ربیعی مربی بااحترامی است، کنار ایشان کار کرده‌ام و همیشه دوست خوبی برای من بوده‌اند.

به گزارش فارس، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل تمرین پیش از بازی این تیم در اصفهان به نشست خبری پیش از بازی نیامد و مجتبی سرآسیایی مربی این تیم در نشست خبری حاضر شد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول