اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

از تایباد به غزه؛ شیعه و اهل سنت حامی مردم فلسطین هستند

همزمان با خروش سراسری مردم مسلمان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد نیز به خیابان‌ها آمدند.

از تایباد به غزه؛ شیعه و اهل سنت حامی مردم فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، به دنبال وقوع جنایات دلخراش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، مردم شیعه و اهل سنت شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از آزادیخواهان و مسضعفان جهان نشان دادند.

در این راهپیمایی که با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تایباد برگزار شد، شرکت کنندگان، اعم از زن و مرد و پیر و جوان، مسیر میدان وحدت تا چهارراه پست شهر تایباد را پیمایش کردند.

اقشار مختلف جامعه در کنار مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، علما و روحانیون امروز باری دیگر اتحاد و انسجام خود را در حمایت از اسلامی و ارزش های دینی به نمایش گذاشتند و انزجار خود را از اسکبار جهانی و کشورهای مدعی حقوق بشر اعلام کردند.

فلسطینیان تنها نیستند

یکی راهپیمایان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما امروز به می خواهیم به رژیم پوشالی اسرائیل و متحدانش بفهمانیم که همیشه و همواره حامی مردم مظلوم و به ویژه فلسطینیان هستیم.

وی ادامه داد: مردم مظلوم نوار غزه تنها نیستند و خیل عظیمی از مسلمانان پشت آنها هستند.

رضا، یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی، گفت: حضور و حمایت شیعه و اهل سنت و دیگر اقوام و مذاهب به جهانیان نشان می دهد که فلسطین و غزه تنها نیستند.

فهیمه، نوجوان دهه هشتادی اهل سنت حاضر در راهپیمایی، بیان کرد: به رژیم کودک کش اسرائیل، آمریکا و انگلیس می گوییم که هدف ما فقط آزادی قدس و قبله اولین مسلمین است و همچنان مسئله فلسطین، اولویت جهان اسلام می باشد.

امام جمعه اهل سنت تایباد در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد گفت: پیام خروش جهانیان و به خصوص مسلمانان در مقابل جنایات اسرائیل این است که این رژیم صهیونیستی در لبه سقوط به سر می برد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملکی افزود: وحشی گری های اسرائیل در نوار غزه نشان از یک نسل کشی دارد و فلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار می کند.

وی ادامه داد: بی شک طوفان الاقصی، عکس العمل ۷۵ سال کودک کشی و آواره ساختن فلسطینی ها از خانه مادری و پدری خودشان است.

امام جمعه اهل سنت تایباد نیز اظهار کرد: حضور مردم در تجمعات مختلف که در سراسر جخان برگزار شد، یک دلگرمی برای مردم مظلوم قلسطین است.

مولوی غلام نبی توکلی ادامه داد: اسرائیل غاصب شبانه روزی غزه را بمباران می کند و مردم بیگناه و غیرنظامیان را قتل عام می کند.

وی بیان کرد: لازم است که امت اسلامی از سراسر جهان به بیرون بیایند و به جنبش های خود رژیم اشغالگر قدس را محکوم نمایند.

در پایان مراسم نیز قطعنامه حمایت از فلسطین قرائت شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول