اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

100 هزار درخواست مجوز حمل سلاح توسط اشغالگران صهیونیست

پس از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، 100 هزار صهیونیست درخواست صدور مجوز حمل سلاح را تسلیم مسئولان اسرائیلی کردند.

100 هزار درخواست مجوز حمل سلاح توسط اشغالگران صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، همزمان به آغاز عملیات«طوفان الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطین منابع اسرائیلی خبر دادند که درخواست صدور مجوز حمل سلاح به ۱۰۰ هزار فقره رسیده است.

این در حالی است که پیش از این، صهیونیستها سالانه کمتر از ۳۰ هزار درخواست برای صدور مجوز حمل سلاح داشته‌اند.

پیش از این نیز، به بهانه کاهش روند عملیاتهای شهادت‌طلبانه مبارزان فلسطینی، ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، روند صدور مجوز حمل سلاح را تسهیل کرده بود.

بر اساس آمارهای منتشره از سوی مسئولان صهیونیستی، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳، ۱۲ هزار مجوز صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۲۸۰ درصدی داشته است.

به دنبال حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی، صهیونیستها از بیم تلفات، در حال تخلیه شهرکهای مرزی هستند. منابع اسرائیلی خبر دادند که شهرک‌نشیان صهیونیست در حال تخلیه شهرک «کریات شمونا» هستند.

رئیس شهرک مرزی «مارگالیوت» نیز در واکنش به این مسئله گفت: حزب الله هر کاری که می‌خواهد با ما انجام می‌دهد. ما در حال تخلیه شهرکها هستیم، ولی در طرف دیگر [مرز]، زندگی به صورت عادی در جریان است.

حزب الله بعد از ظهر امروز جمعه خبر داد که مواضع رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا و ارتفاعات «کفرشوبا» هدف قرار داده است. این جنبش گفت که در جریان این حملات، «الرمثة»، «زبدین»، «‏الرادار»، «رویسات القرن»  و «رویسات العلم» را با موشکهای هدایت شونده هدف قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول