اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه: پای کار ولایت می‌مانیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت:‌ باپیروی از شهدا همواره پای‌کار ولایت می‌مانیم و به حول و قوه الهی، تا با دست باکفایت رهبر معظم این انقلاب، پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش وجود آقا ولی‌عصر(عج) سپرده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه: پای کار ولایت می‌مانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز با حضور در گلزار شهدای کرمانشاه ضمن تجدید میثاق و ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار کرد: حفظ میراث شهیدان والامقام لازم است و آن چیزی غیر از انقلاب اسلامی نیست.

وی افزود: میراث شهدا فی‌الواقع نشان‌دهنده‌ی مسیر و راه نورانی است.


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه گفت:‌ ما الان در محضر جمعی از این شهدای والا مقام هستیم و ورود به استان و برنامه‌ها را با زیارت شهیدان و با توسل به محضر این شهیدان آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که خط و راه امام(ره) و خط ولایت، مسیری است که شهدا به ما سفارش فرمودند. شهدا همواره  نسبت به حفظ و حراست از مسیر ولایت فقیه توصیه نمودند و وصیت کردند.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد:‌ما پیروی از شهدا همواره پای‌کار ولایت می‌مانیم تا ان‌شاءالله به حول و قوه الهی، با دست باکفایت رهبر معظم این انقلاب، پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش وجود آقا ولی‌عصر(عج) سپرده شود.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در ادامه به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبری، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان با حضور بر سر مزار علمای کرمانشاه به ادای احترام و قرائت فاتحه پرداختند.

امام‌جمعه کرمانشاه سپس در قطعه هنرمندان حضور یافته و بر سر مزار احمد عزیزی از شعرای انقلاب رفته حضور فاتحه قرائت کردند.


استان کرمانشاه دارای 9800 شهید دفاع مقدس بوده که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل یا بر اثر بمباران موشک‌ها و هواپیماهای رژیم بعث به شهادت رسیده‌اند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول