اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

با همت دانش‌آموزان رسیدن ایران اسلامی به قله نهایی امکان‌پذیر است

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ما در نزدیکی قله هستیم و رسیدن به قله نیازمند تلاش مضاعف است که ان‌شاءالله باهمت دانش آموزان و مسئولین این مهم حاصل خواهد شد

با همت دانش‌آموزان رسیدن ایران اسلامی به قله نهایی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین تاریخی در اولین همایش استانی رویداد نوجوان در استان کرمانشاه اظهار کرد: نقطه شکل‌گیری همایش «نوجهان» مأموریتی است که مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص جایگاه ایران در نظم جدید جهانی، در دیدار دانش آموزان که ۱۱ آبان سال گذشته برگزار شد مطرح کردند.

وی افزود: شرط تحقق این اتفاق و رویداد مهم نظام تحول جهانی را میدان‌داری دانش آموزان در‌زمینه‌ی مطالعه سه محور افول آمریکا و ابرقدرت‌ها، انتقال قدرت از غرب به آسیا و فکر و مفهوم مقاومت و به تصویر کشیدن آن برای هم‌کلاسی‌ها و هم‌مدرسه‌ای‌ها بیان کردند.

 دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ضمن بیان اینکه مستکبران با تصویرسازی، جوسازی، القا کردن و همچنین به خدمت گرفتن رسانه‌ها تلاش می‌کنند که کسی جرئت تأمل و فکر کردن در خصوص یک رویداد و یا یک اتفاق جدید را نداشته باشد عنوان کرد:‌جمهوری اسلامی به‌عنوان مبتکر و به‌عنوان کسی که پیشگام بود توانست این تصویر را بشکند و بحمدالله این در دنیا مطرح است.

 در ادامه ایشان خاطرنشان کرد پیرو مأموریت مقام معظم رهبری به دانش آموزان، اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس باید با اتکای به توان خود برای هم‌مدرسه‌ای‌ها به تبیین جایگاه ایران اسلامی در نظم جدید جهانی با ابزارهای هنرمندانه همچون پژوهش، هنر و مهارت‌های مختلف که در اختیاردارند بپردازند.

وی ضمن ابراز امیدواری از آینده خوبی که در انتظار آینده‌سازان انقلاب اسلامی و ایران اسلامی است گفت: ما در نزدیکی قله هستیم و رسیدن به قله نیازمند تلاش مضاعف است که ان‌شاءالله باهمت دانش آموزان و مسئولین این مهم حاصل خواهد شد.

تاریخی در پایان با اشاره به برگزاری رویداد سراسری مدرسه‌ای نوجهان ۷ آبان در کشور از پشتیبانی در برپایی این رویداد خبر داد و گفت: با در اختیار قرار دادن محصولات، محتوا و بسته‌های نمایشگاهی، تولید مستند و کلیپ در سایت و کانال نوجهان امکان لازم برای پخش در مدارس و همچنین استفاده از سامانه مشاوره و پشتیبانی رویداد برای راهنمایی و رفع سؤالات شرکت‌کنندگان برای بهتر برگزار کردن رویداد مدرسه‌ای فراهم هست.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول