اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مردم فلسطین انتقام ۷۵ سال کشتار را خواهند گرفت

امام جمعه گرمه گفت: فلسطینی‌ها انتقام ۷۵ سال کشتار را می‌گیرند و خواهند گرفت که در این راستا حمایت تمامی مردم مسلمان را می‌طلبند.

مردم فلسطین انتقام ۷۵ سال کشتار را خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، حجت الاسلام محمد حسن رحمانی، امام جمعه گرمه ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع گرمه، اظهار کرد: بالاترین ارزش‌ها، خدمت به مردم و تأمین رضایت آنها است و اگر بخواهیم نظام اسلامی ایران در صحنه اجتماع، جامه عمل بپوشد، باید وظیفه خدمت به ملت و جلب رضایت آنان را به طور کامل و صحیح به انجام رساند.

وی با اشاره به «طوفان الاقصی» بیان کرد: اتحاد مسلمانان جهان است که می‌تواند به رژیم غاصب درس عبرت بدهد.

امام جمعه گرمه افزود: فلسطینی‌ها انتقام ۷۵ سال کشتار را می‌گیرند و خواهند گرفت که در این راستا حمایت تمامی مردم مسلمان را می‌طلبند و ما اعلام می‌کنیم در تمامی ابعاد ملت مظلوم فلسطین را حمایت خواهیم کرد

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸سال دفاع مقدس افزود: آنچه امروز باید در جامعه بسط داده شود  فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

خطیب نماز جمعه گرمه با تقدیر از برگزاری یادواره شهدا گرمه تصریح کرد: مردم شهرستان گرمه به پاس تقدیر ازشهدای شهرستان در مراسم یادواره شهدای شهر شب گذشته حضور پیدا کرده اند که نشان از ولایت مداری و شهید پروری مردم گرمه است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت تصریح کرد: هفته سلامت را به آحاد مردم، خصوصاً تلاشگران فداکار این عرصه در اقصی نقاط میهن اسلامی به خصوص کادر درمان در گرمه تبریک عرض میکنیم و یاد و خاطر شهدای سلامت را گرامی می‌داریم.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول