اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

امام‌جمعه رشت: هیچ‌گاه به سازمان ملل امیدی نداشته و نخواهیم داشت

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه هیچ‌گاه بر سازمان ملل امیدی نداشته و نخواهیم داشت، گفت: سازمان ملل با رسمیت بخشی به رژیم صهیونیستی، غده‌ای چرکین متشکل از دزدان بین‌الملل را در دل دنیای اسلام و بیت‌المقدس جای داده و آن را بنا نهاد.

امام‌جمعه رشت: هیچ‌گاه به سازمان ملل امیدی نداشته و نخواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با  قدردانی از مردم بصیر گیلان برای شرکت در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: مردم گیلان همراه با مردم بصیر ایران با حضور آگاهانه خود جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وی با اشاره به افشاگری امام خمینی (ره) در خصوص قانون کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ گفت: طبق این قانون اگر یک ایرانی به یک سگ آمریکایی متعرض می‌شد او را در ایالات متحده محاکمه می‌کردند در پی این مصوبه امام خمینی (ره) درچهارم آبان ۱۳۴۳ اقدام رژیم در تصویب این لایحه را مورد انتقاد شدید قرار دادند.
 
امام جمعه رشت با بیان اینکه سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ تأسیس شد و این سازمان سه سال بعد از تشکیل، اولین خوش‌خدمتی را به جنایتکاران بین‌الملل داشت، گفت: این سازمان غده‌ای چرکین متشکل از دزدان بین‌الملل را در دل دنیای اسلام و بیت‌المقدس جای داده و رژیم منحوس صهیونیستی  را بنا نهادند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه بر سازمان ملل امیدی نداشته و نخواهیم داشت چرا که ماهیت آن  جز حمایت از ظالمان و ضدیت با مستضعفان عالم نیست، تصریح کرد: اگر عملیات طوفان الاقصی و این مجاهدت‌ها و شهادت‌های فلسطینی‌ها نبود،  برخی کشورها و حتی آل سعود درصدد عادی سازی روابط با رژیم جعلی بودند و حتی درصدد بودند راه‌آهنی از اراضی اشغالی تا مصر از طریق کشورهای عربی راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه تئوری عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی با شکست مواجه شد، گفت: جنایات آمریکا در افغانستان، یمن، فلسطین و کشته شدن بیش از صد هزار زن و کودک در یمن و جنایات اخیر اسرائیلی‌ها با حمایت نظام سلطه و قداره‌کشانی چون آمریکا انجام شده است.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر قوانین و منشور بین‌الملل مبنی بر اینکه بیمارستان و مدارس و مراکز هلال احمر نباید مورد هدف قرار بگیرد، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان در غزه و کشتن زنان، کودکان و بیماران خوی وحشی گری و ماهیت ضدبشری خود را به رخ دنیا کشید.

وی با بیان اینکه پیام سردمداران آمریکایی و رژیم صهیونیستی پیام ظلم و جنایت است، افزود:  این حوادث اخیر عده‌ای خفته را بیدار خواهد کرد، آنها که فکر می‌کردند آمریکا کدخداست اما امروز متوجه شدند که اینها گرگ‌های بین‌الملل و ظالم هستند.

فلاحتی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در جمع نخبگان مبنی بر اینکه سیاست جاری داخل رژیم صهیونیستی را آمریکایی‌ها تنظیم می‌کنند، تصریح کرد: این جنایات و اتفاقات سیاست آمریکایی‌هاست تا به خیال خام خود ملت‌های اسلامی و مستضعف مقابل هم بایستند اما امروز با هوشیاری ملت‌های آزاده  فریاد مرگ بر آمریکای جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه در جهان بلند شده است.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی یک شهر جعلی غصب شده قدرت‌های ایالات متحده است
تا برای خود یک تفریگاه داشته باشند، افزود: ملت‌های آزاده دنیا می‌دانند آمریکایی‌‌ها اولین مجرم این حوادث هستند و اگر بنا باشد مجرمان این صحنه های تلخ را محاکمه شوند، سردمداران آمریکا را با صهیونیست‌ها را باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کنند.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه حملات زمینی به غزه شکل نخواهد گرفت، بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی توان حمله زمینی ندارند و اگر چنین حرکت نابخردانه‌ای را مرتکب شوند مسلمانان اتقلابی و مجاهد از چندین سو در درون اراضی اشغالی نفوذ خواهند کرد و این موضوع خوف صهیونیست‌هاست.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول