اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اعلام آمادگی 4500 امدادگر هلال احمر گیلان برای اعزام به غزه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از آمادگی چهار هزار و ۵۰۰ امدادگر، پرستار و پزشک عضو جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد.

اعلام آمادگی 4500 امدادگر هلال احمر گیلان برای اعزام به غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در سخنان پیش از خطبه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: رژیم منحوس رژیم با نشان دادن چهره ضدبشری خود و با زیر پا گذاشتن معاهده‌های بین‌المللی خوی استعمارگری خود را به دنیا نشان داد.

وی با محکومیت کشتار صد‌ها زن و کودک بی‌پناه، گفت: حمله رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان غزه و شهادت احمر گیلان آمادگی خود را برای خدمت در مناطق جنگ زده غزه اعلام می‌دارند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در حال حاصر جمعیت هلال احمر گیلان با آمادگی کامل نیرو‌ها و با تأمین تجهیزات مورد نیاز، برای حضور نیرو‌ها در مناطق جنگ زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

جنایات غیرانسانی غزه نمود ماهیت ضدبشری رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام محمد چهری مسؤول دفتر نهاد نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گیلان نیز در اجتماع اعضای جمعیت هلال احمر گیلان در مصلای رشت نیز با محکومیت جنایت بزرگ و نسل‌کشی در غزه اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی بی‌توجه به قوانین بین‌المللی و با نشان دادن ماهیت ضدانسانی خود با خوی وحشیانه به افراد غیرنظامی، زنان و کودکان و کادر درمان حمله کرد.

وی با اشاره به  تجمع اعضای جمعیت هلال‌احمر گفت: اعضای جمعیت هلال احمر با روحیه مجاهدانه، استکباری ستیز برای حضور در مناطق جنگ زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

 گفتنی است امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال‌احمر گیلان در بیانیه‌ای ضمن محکومیت نسل‌کشی در غزه و حمله به مراکز درمانی، خواستار اعزام نیرو‌های امدادی و درمانی و کمک‌های بشر دوستانه به مناطق جنگ زده هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول