اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خون بر شمشیر پیروز است

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: وعده حق خداوند بر پیروزی مظلومان است و همین مظلومان هستند که وارثان زمین خواهند شد، تجربه نبردهای مقاومت در برابر دشمنان تا دندان مسلح یادآور پیروزی حق بر باطل است.

خون بر شمشیر پیروز است

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، سردار یدالله بوعلی با حضور در مراسم یکمین سالگرد شهادت دو شهید مدافع امنیت بیرم اظهار داشت: شهدای ما مظهر جانفشانی و از خودگذشتگی هستند و با همین خودگذشتگی ثابت کردند که مقاومت پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه فجر فارس وعده الهی را بر پیروزی مقاومت دانست و گفت: امروز اگر ما مقتدرانه ایستاده ایم به دلیل باوری است که به تحقق وعده الهی داریم، وعده الهی بر پیروزی مقاومت و مظلومان است، ما مصادیق این وعده الهی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی قرن های گذشته داشته ایم از دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب گرفته تا دفاع از حرم اهل بیت؛ برای برخی عجیب بود که مگر می توان در برابر آمریکا و ابرقدرت های جهان ایستاد اما ما ایستادیم.

سردار بوعلی پیروزی ملت ایران در برابر ارتش بعث را مصداقی از تحقق وعده پیروزی الهی دانست و افزود: آن روز که لشکر صدام با پشتیبانی جهان تا بن دندان مسلح به پیشرفته ترین سلاح ها بود و به مرزهای ایران حمله کرد برخی می گفتند ایران شکست می خورد، اما دیدیم که ایران با هشت سال دفاع مقدس دشمن را مجبور به شکست کزد و ما حتی یک وجب از خاک سرزمینمان هم به دست دشمن نیفتاد.

وی افزود: برخی گمان نکنند که پذیرش قطعنامه پایان جنگ بود، آن روز که امام قطعنامه را پذیرفت ما حدود یک ماه دیگر مشغول جنگ بودیم، دشمن از جبهه غرب وارد شد ما ایستادگی کردیم و بعد قطعنامه پذیرفته شد.

فرمانده سپاه فجر فارس شکست داعش در عراق و سوریه را یکی دیگر از مصداق های پیروزی مقاومت برشمرد و عنوان داشت: در عراق و سوریه هم که پای داعش به میان آمد برخی می گفتند عراق و سوریه سقوط می کند و داعش به ایران کشیده می شود اما ما باز هم شاهد پیروزی مقاومت بودیم، ما بار دیگر شاهد تفسیر آیه پیروزی عده قلیل بر عده کثیر بودیم.

سردار بوعلی مقاومت مردم غزه در برابر رژیم اسرائیل را پیروز دنست و خاطرنشان کرد: امروز هم دشمن متمرکز بر غزه مظلوم است، بر نقطه ای از دنیا که بیشترین جمعیت متراکم را دارد مردم بی دفاعی که از داشتن کمک های عادی هم بی نیازند اما این ملت مقاومت می کنند، راه حرکت دشمن راه حرکت غیرانسانی است، زنان و کودکان بی گناه و بی دفاع را بمباران می کنند، این نشانه عجز و ترس دشمن است و  این بار هم به یاری خدا شاهد پیروزی جبهه مقاومت خواهیم بود.

کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان لار به زمین زده شد

به گزارش فارس، همزمان با سفر فرمانده سپاه فجر فارس به لارستان  کلنگ ساخت پروژه مسکن ملی ۲۰۰ واحدی آسمان لار ویژه کارکنان رده های سپاه مستقر در شهرستان لارستان به زمین زده شد.

زمین این پروژه که جنب پارک شهر لار می باشد با مساحت ۲٫۲ هکتار طی تفاهم صورت گرفته وزارت راه و شهرسازی با نیروهای مسلح و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی شهرستان لارستان در قالب طرح مسکن ملی به قرارگاه مسکن سپاه استان فارس واگذار شده و قرار است توسط شرکت جهادخانه سازی فارس در زیربنایی به مساحت ۳۵هزار مترمربع و سطح اشغال ۵۳۰۰ مترمربع در ۵ بلوک که هر بلوک شامل یک پارکینگ و ۵ طبقه ۸ واحدی می باشد ساخته شود.

مدت زمان تقریبی ساخت این پروژه دو سال می باشد که با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان از محل پرداخت وام و آورده متقاضیان ساخته خواهد شد.

علاوه بر این، با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، سالن ورزشی بسیج شهید جنگجو دهستان دیده بان با۴۳۰متر زیربنا و هزینه ای بالغ بر۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچینن مجموعه دژبانی حوزه بسیج بخش صحرای باغ با زیربنای ۸۰متر و هزینه ای بالغ بر ۳۵۰میلیون تومان افتتاح شد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول