اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

فریاد دفاع از مردم غزه در قم طنین‌انداز شد

ویژه برنامه دفاع از مردم فلسطین با عنوان کربلای غزه، پنجشنبه شب در حرم امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

فریاد دفاع از مردم غزه در قم طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، ویژه برنامه حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با عنوان «کربلای غزه» با هدف محکوم کردن حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی، پنجشنبه شب و با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد.

در این ویژه برنامه با اجرای سید مهدی تحویلدار برگزار شد، حجج ‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف استان و صمدانی رئیس اوقاف شهرستان قم و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان اوقاف و شهر و استان قم حضور داشتند.

قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط شعاعی، اجرای گروه سرود انصارالحجه، شعرخوانی استاد الهی‌پور، سخنرانی ساجدی معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و نیز حسام العماد از کشور یمن، از جمله بخش‌های ویژه برنامه کربلای غزه بود.

*مقاومت امروز حماس جلوه‌ای از فرهنگ مقاومت انقلاب اسلامی است

 حسام العماد مستبصر یمنی طی سخنانی اظهار کرد: جنبش حماس که امروز در غزه حضور دارد و مقاومت جانانه‌ای در برابر اسرائیل دارد، نتیجه ایجاد و ترویج فرهنگ مقاومت توسط انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بسیاری از مسلمانان و غیر مسلمانان در کشورهای مختلف، به خاطر اقدامات جمهوری اسلامی به مذهب تشیع گرویده‌اند هر چند برخی از آنها تقیه می‌کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

حسام العماد شخصی وهابی بوده که طبق تحقیقاتی شیعه می‌شود؛ او پیش از این در برنامه‌های مختلف تلویزیونی از شبکه‌های سیما از جمله «ماه عسل» حضور یافته و روایتی از شیعه شدنش را بیان کرده است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول