اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«باقری» در دیدار «مهرالدین»: در جنگ بمب و کودک در «غزه»، قطعا کودک پیروز است

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه تاجیکستان با اشاره به کشتاری صهیونیست‌ها در غزه گفت: در جنگ بمب و کودک، قطعا کودک پیروز و برنده است.

«باقری» در دیدار «مهرالدین»: در جنگ بمب و کودک در «غزه»، قطعا کودک پیروز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «سراج‌الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه تاجیکستان با «علی باقری» معاون وزیر امور خارجه  جمهوری اسلامی ایران که به منظور برگزاری نخستین نشست کمیته رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور در «دوشنبه» به سر می‌برد، دیدار کرد.

بنایر اطلاعیه سفارت ایران در تاجیکستان، در این دیدار، معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به پیوندهای عمیق تمدنی، فرهنگی، تاریخی، دینی و زبانی میان دو ملت، تاکید کرد: وجوه مشترک دو ملت سرمایه بزرگی برای بنای روابطی مستحکم و پایدار است که منافع آن هم متوجه دو‌ ملت خواهد شد و هم تحکیم بخش صلح و ثبات منطقه‌ای  خواهد گردید.

باقری با اشاره به تحولات جاری در فلسطین، تصریح کرد:  فلسطین پاره تن امت اسلامی است و جنایت‌های رژیم صهیونیستی روح و وجدان هر انسان آزاده‌ای را متاثر می‌کند.

وی با اشاره به جنگ نابرابر در غزه و تقابل ظالم و مظلوم، اظهار داشت: تعداد بالای شهدای کودک در تهاجم اشغالگران به غزه، هیچ توجیهی برای سکوت در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها باقی نمی‌گذارد و در جنگ بمب و کودک، قطعا کودک برنده و پیروز است.

 در این دیدار که درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و اوضاع افغانستان گفت‌وگو شد، وزیر خارجه تاجیکستان بر اهتمام کشورش برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول