اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

یافتن لباس های اسلامی یکی از مشکلات بانوان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برپایی نمایشگاه دائمی عرضه کننده پوشاک ایرانی، اسلامی و عفیفانه در شیراز به عنوان یکی از مطالبات بانوان در دستور کار است.

یافتن لباس های اسلامی یکی از مشکلات بانوان است

به گزارش هبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مد و لباس شیراز در آخرین روز برپایی آن اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که بانوان مسلمان ایرانی در بیشتر شهرها با آن مواجه هستند یافتن لباس های منطبق با ارزش های اسلامی و ایرانی است و گلایه‌ای که در این حوزه وجود دارد این است که وقتی به مراکز تجاری و بازارهای شیراز مراجعه می کنیم کمتر فروشگاه عرضه کننده پوشاک اسلامی و ایرانی را می بینیم.

وی ادامه داد: بر این اساس این مساله در دستور کار شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مد و لباس استان فارس قرار گرفته تا پوشاک عفیفانه و ارزان در دسترس بانوان قرار گیرد.

او اظهار کرد: بر همین اساس، طی ماههای اخیرز برپایی نمایشگاه پوشاک عفیفانه مورد تاکید قرار گرفت که همین مدت شاهد برپایی سه نمایشگاه از این دست در شیراز بوده ایم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در خصوص سومین نمایشگاه مد ولباس ایرانی – اسلامی نیز گفت: در این نمایشگاه که با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف و اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت فارس و از سوی موسسه فرهنگی هنری شهر راز برگزار شد، ۱۰۰ برند، طراح و تولید کننده استانی و ملی لباس و پوشش اسلامی، تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

قزل سفلی افزود: در این نمایشگاه لباس های مورد نیاز بانوان که متناسب با ارزش های ایرانی و اسلامی عرضه شد و اکثر مراجعان نیز از برپایی آن ابراز رضایت داشته و خواستار تداوم برگزار آن شدند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول