اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه در ایلام

معاون تربیت و آموزش انتظامی ایلام گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه اجرا شده است.

اجرای ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه در ایلام

سرهنگ قدرت اله صفوی معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام، صبح پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۳۳ دوره مهارت آموزی ویژه کارکنان وظیفه اجرا شده است. 

وی افزود: تعداد ۶۵۷ نفر از سربازان موفق شدند دوره های مهارت آموزی را با موفقیت پشت سر بگذارند. 

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان ایلام یادآور شد: هدف از اجرای طرح مهارت آموز یا افزایش نشاط خدمتی و ایجاد مهارت شغلی برای کارکنان وظیفه است. 

این مسئول انتظامی اضافه کرد: سربازان وظیفه پس از پشت سرگذاشتن دوره های مهارت آموزی گواهینامه معتبر از سوی فنی و حرفه ای دریافت می کنند که برای ورود به بازار کار پس از اتمام خدمت مقدس سربازی تدوین شده است. 

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان با بیان اینکه کارکنان وظیفه می توانند پس از اخذ مدرک از وام های خوداشتغالی بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: با مساعدت قرارگاه مهارت آموزی در مرکز و همکاری ارگان های همسو کارگاه مهارت آموزی سربازان در استان تجهیز و کارکنان وظیفه در رشته های مکانیکی، جوشکاری، آشپزی، خبازی، برق کشی و دیگر رشته های فنی آموزش می بینند. 

سرهنگ صفوی در پایان گفت: در صدد هستیم تا بتوانیم با همکاری سایر ارگان های برون سازمانی مهارت های بیشتری به کارکنان وظیفه آموزش داده شود و سربازان علاوه بر یادگیری مهارت شغلی خاطره خوبی از دوره خدمت سربازی داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه توسط پلیس استان و با همکاری ادارات جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، جمعیت هلال احمر، فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول