اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۱۵۹ برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از اجرای ۱۵۹ برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: طبق پیش بینی‌ها ۳۳ هزار نفر در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

اجرای  ۱۵۹ برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس از اجرای ۱۵۹ برنامه در هفته تربیت‌بدنی در زنجان خبر داد و اظهار داشت: تمرکز برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره ببریم.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هفته تربیت بدنی هم‌زمان با سراسر کشور  از ۲۶ مهر آغاز و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه طی این هفته ۳۴ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ۸۵ مسابقه همگانی، ۲۳ جشنواره فرهنگی و ورزشی، ۱۵ مسابقه ویژه کارکنان دولت و ۲ برنامه عمرانی نیز لحاظ شده است. 

 بازرگان افتتاح پایگاه قهرمانی و مجموعه اداری هیات تکواندو استان، ایستگاه ورزش صبحگاهی انقلاب شهر زنجان، حضور قهرمانان شاخص استان در مدارس طی هفته تربیت بدنی و مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال  ویژه مادران و دختران در سالن بسکتبال ۱۵ خرداد را از جمله  برنامه‌های این هفته برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: حضور رئیس فدراسیون تیراندازی در راستای حضور در مجمع عادی و افتتاح مجموعه اهداف پروازی، اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیات‌ها و شهرستان‌های تابعه را از دیگر برنامه‌های هفته اعلام کرد. 

 وی خاطرنشان کرد: شعار هفته تربیت  «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» نام‌گذاری شده و طبق پیش‌بینی‌ها ۳۳ هزار نفر در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول