اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

عاملان تیراندازی به پلیس در ایوانکی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری عاملان تیراندازی به مأموران انتظامی که منجر به مجروحیت رئیس کلانتری ۱۴ ایوانکی شده بود، خبر داد.

عاملان تیراندازی به پلیس در ایوانکی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری مسلحانه بین چند شهروند در یکی از روستاهای اطراف ایوانکی، رئیس کلانتری ۱۴ این بخش به همراه مأموران گشت بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند که 2 گروه از اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر 2 طرف با سلاح گرم به سمت یکدیگر در حال شلیک بودند، افزود: پلیس با تیراندازی هوایی سعی در آرام کردن طرفین را داشت که یک گروه از اراذل و اوباش با دیدن مأموران، به شلیک سمت آنها اقدام کردند تا موقعیت فرار از محل را برای خود مهیا کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: در همین حین، رئیس کلانتری ۱۴ ایوانکی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق، مأموران انتظامی شهرستان با کمک پلیس‌های تخصصی، تحقیقات را برای یافتن اراذل و اوباش متواری‌شده آغاز کردند و سرانجام با اقدامات فنی و ماهرانه، پلیس سه نفر از اراذل و اوباشی که به سمت مأموران تیراندازی کرده بودند، را کمتر از ۲۰ ساعت از زمان وقوع جرم شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

موقوفه‌ای در ادامه به کشف و ضبط 2 قبضه سلاح شکاری از متهمان پرونده اشاره کرد و ادامه داد: اراذل و اوباش دستگیرشده پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی از مساعد بودن وضع جسمانی مأمور انتظامی و تلاش برای دستگیری سایر افراد دخیل در این حادثه خبر داد و خطاب به هنجارشکنان و اراذل و اوباش گفت: افرادی که امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار می‌کنند، بدانند که نخستین اشتباه آنها، آخرین اشتباهشان خواهد بود و پلیس به شدیدترین نحو ممکن با آنان برخورد پشیمان‌کننده خواهد داشت.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول