اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ظرفیت هنر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار به‌کار گرفته شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بر لزوم استفاده از ظرفیت هنر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

ظرفیت هنر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار به‌کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در نشستی، با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در بخش‌های مختلف برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شده است.

امام جمعه سمنان توجه به مسائل فرهنگی را در کنار برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات رفاهی، بهداشتی و درمانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری دانست و افزود: سرمایه‌های فرهنگی گران‌قدری بین والدین، همسران و فرزندان شهدا وجود دارند که باید از این ظرفیت برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.

وی گفت: در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت باید به ذائقه نسل جوان توجه شود و نباید به روش‌های سنتی و تکراری بسنده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان امروز هم در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلام، نظام و انقلاب قرار دارند، اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند.

مطیعی رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را وظیفه همگان به‌ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و افزود: بسیاری از مشکلات و مسائل خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان با پیگیری قابل رفع بوده و شایسته است مسؤولان در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت هنر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیر سربازی حضرت ولی‌عصر (عج)، نقش خود را به بهترین وجه انجام دهیم.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول