اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رییس خانه صنعتکاران هرمزگان معرفی شد

با حکم بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران، محمد پاینده به عنوان رییس خانه صنعتکاران هرمزگان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امروز طی مراسمی با حضور بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران و نیز سید علی خان‌محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین کشور، محمد پاینده به عنوان رییس خانه صنعتکاران هرمزگان معرفی شد.

 

در این مراسم که جمعی از فعالان اقتصادی و اجتماعی هرمزگان نیز حضور داشتند، خان محمدی رییس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین کشور با بیان این که گره گشایی از مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی و تولید و کمک به آنها برای رشد و تعالی در میدان اقتصادی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی بدیلی در زمینه اقتصادی و گردشگری برخوردار است و تولید در این استان اهمیت ملی دارد.

 

خان محمدی همچنین تاکید کرد: حمایت از تولید، حمایت از اشتغال و عزت کشور و سربلندی میهن‌مان است و تسهیلگری در امر تولید باید اولویت تمام مدیران کشورمان باشد.

در این مراسم همچنین بنی هاشمی رییس خانه صنعتکاران ایران با اشاره به برخی سختی‌ها در کار تولید و وجود برخی قوانین کهنه و ناسازگار با شرایط کنونی، همفکری و انسجام میان فعالان اقتصادی برای حل این مشکلات را ضروری دانست و گفت: تقویت سازوکارهای تسهیلگر در این زمینه می‌تواند به رشد اقتصادی کشور منجر شود.

 

وی همه ظرفیت‌های خانه صنعتکاران ایران را در خدمت تولیدگران هرمزگان دانست و از نگاه مترقی حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای رییس قوه قضاییه به نقطه نظرات و دغدغه‌های فعالان اقتصادی تقدیر و از مدیران دولتی نیز به طور ویژه خواست تا درهای اتاق خود را به روی تولیدکنندگان باز بگذارند و از ایده پردازی برای رشد صنعتی کشور استقبال کنند.

در ادامه برنامه چند تن از فعالان اقتصادی استان نیز نقطه نظرات خود را در هر بخش بیان داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول