اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جنایت صهیونیست ها در غزه؛ هلوکاست واقعی و صحنه ای که از اذهان پاک نمی شود

هلوکاست واقعی در غزه رخ داده که با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، صدها نفر به ویژه کودکان تکه و پاره شدند و مردم هم برای همدردی با بازماندگان شهدا و ابراز انزجار از اسرائیل غاصب در تجمعی، خشم خود را بروز دادند و جنایات آنان را محکوم کردند.

جنایت صهیونیست ها در غزه؛ هلوکاست واقعی و صحنه ای که از اذهان پاک نمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با گذشت هفت دهه از مبارزات فلطسینی ها با رژیم کودک کش صهیونیستی، مقاومت در سرزمین های اشغالی به ویژه غزه همچنان ادامه دارد.

چند روزی است که رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکای خونخوار، جنایات فجیعی را برای مردم بی پناه و بی گناه غزه رقم زده است، به ویژه اینکه شب گذشته با حملات وحشیانه به بیمارستان المعمدانیِ غزه که پناهگاه مردم و کودکان بود را با موشکهای آمریکایی مورد هدف قرار داد.

با مروری بر اخبار مختلف در رسانه ها و فضای مجازی و مشاهده صحنه ها و تصاویر دلخراش از بمباران ناجوانمردانه رژیم کودک کش، آه و سوزی غمبار بر دل انسان می نشیند و خشمی سهگین وجود انسان را بر می انگیزد.

دیدن صحنه هایی از قاب رسانه ملی یا رسانه های مکتوب و فضای مجازی همچون پدری که بدن تکه تکه شده فرزندش را در داخل گونی گذاشته و به دو دستش گرفته و حیران و سرگردان سر بر آغوش هم وطن خود می گذارد و می گرید، خواباندن یک کودک در کنار خانواده اش و قبری که کاملا خانوادگی است، کمبود آب و کفن به دلیل کشتار بی شمار مردم غزه و کفن کردن دسته جمعی، کفن نوزادی که نام و نشانی ندارد واقعا غیرقابل تحمل و زجرآور و دردناک است و قلب و احساس هر انسانی را جریحه دار و خون در رگهایش را به جوش می آورد.

در این صفحه سیاه و وانفسای تاریخی، برخی در فضای مجازی با آهی جانسوز از سردار دلها به عنوان علمدار یاری خواسته بودند، برخی هم انتشار محتوا کنید، قلم بزنید، پروفایل ها رو عوض کنید، در راهپیمایی ها شرکت کنید، هشتک بزنید. حال که امروز غزه نیستیم و اینجا در آرامش و آسایش نشستیم حداقل فریاد بزنیم که مردم شهرستان آبیک هم همچون مردم سراسر کشور دیگر نتوانستند این حادثه تلخ و مصیبت بار مردم غزه را تحمل کنند و با تجمع در مقابل حوزه مقاومت بسیج ثارالله علیه السلام شهر آبیک حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه را محکوم کردند.

جبهه حق پایدار است و جبهه باطل رفتنی

سلام الله کاظم خانی یکی از اساتید دانشگاه در حاشیه تجمع امروز با اشاره به این فرمایش امام راحل که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» جبهه حق را پایدار و جبهه باطل را از بین رفتنی ذکر کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود فلسطین آغازگر جنگ است، درست نیست بلکه این رژیم منحوس اسرائیل است که حدود ۷۵ سال است جنگ را آغاز کرده و همچنان به اشغالگری خود ادامه می‌دهد و فلسطینیان از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه با بمباران دیشب بیمارستان غزه هولوکاست واقعی به وقوع پیوسته است، افزود: رژیم صهیونیستی درصدد است که با شعارهای فریبنده بمباران بیمارستان را بر گردن حماس بیندازد در حالی که عملیات دیشب بر عهده آمریکا بوده و خود را به حاشیه و گوشه عزلت برده است.

این آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید حواسشان جمع باشد و جای جلاد و شهید را در قضیه فلسطین عوض نکنند، ادامه داد: اسرائیل در صدد است حرکت خود را وارونه دهد که باید گفت هلوکاست واقعی و کشتار جمعی از فلسطینیان بی گناه شب گذشته در بیمارستان غزه رخ داده و بعضی با شعارهای فریبکارانه، درصدد هستند ماجرا را به نفع صهیونیست ها مصادره کنند.

هلوکاست واقعی در غزه رخ داد

کرم مافی یکی از جوانان شهرستان آبیک به خبرنگار فارس می گوید: شب گذشته همه مردم جهان به عینه مشاهده کردند که بیمارستان غزه مورد هدف قرار گرفت و بیش از ۱۲۰۰ نفر شهید شدند که بیشتر آنها کودکان و بانوان بودند.

وی با بیان اینکه اسرائیل از مواجهه با نیروهای مقاومت هراس دارد و برای اینکه روحیه محور مقاومت را پایین بیاورد اقدام به کشتن بانوان و کودکان می‌کند، اذعان می کند: اینکه ظرف چند ثانیه بیش از هزار نفر به دست اسرائیل به شهادت می‌رسند هلوکاست واقعی است و باید در تاریخ ثبت و آیندگان باید ببینند.

این شهروند آبیکی با این پیام که مردم غزه باید بدانند مسلمانان به ویژه شیعیان و به خصوص ملت بزرگ ایران پشتیبان آنها است و برای پیروزی آنها دعا می‌کنند، از درگاه الهی محو شدن اسرائیل را به طور کامل از روی زمین مسئلت کرد.

همه باید به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابیم

خانم ولیه که پلاکارد «مرگ بر اسرائیل» را به دست داشت، اظهار کرد: اینکه هرگاه به تماشای تلویزیون می‌نشینم و اخبار فلسطین را می‌بینم دلم برای فلسطینیان می‌سوزد و می‌گریم. چرا مردم و جهان در خصوص اتفاق بیمارستان غزه و کشتار مردم بی پناه، بی توجه هستند و قیام نمی‌کنند؟ چرا اسرائیل جنایتکار باید دست به کشتار مدم بی‌گناه و زن و کودک و کوچک و بزرگ بزند.

وی با بیان اینکه ۴۴ است در تمام راهپیمایی‌های مختلف شرکت کرده‌ام، افزود: اگر رهبرم اذن دهد حاضرم به فلسطین بروم و به کمک فلسطینیان بشتابم چرا که می‌توانم دستشان را تا آنجا که می‌توانم بگیرم.

این خانم خانه‌دار بیان کرد: چرا اسرائیل باید بیمارانی که در بیمارستان غزه بستری بودند و یک عده‌ای هم که به این بیمارستان پناه برده بودند را مورد بمباران قرار دهد. سکوت مسلمانان جهان هم در خصوص این موضوع جای سوال است. اکنون آنها آب، برق، نان و... ندارند و ما در آسایش هستیم بسیار بغرنج آور است بر ما واجب است که حداقل با شرکت در این تجمع از آنان که واقعاً مظلوم هستند، دفاع و حمایت کنیم.

ولیه گفت: کشتار بیش از هزار نفر، نسل کشی است و اسرائیل نمیخواهد نامی از فلسطین و فلسطینیان در دنیا باشد.

بر فرق ظالم می کوبیم

حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک هم در این تجمع با طرح موضوع که برخی ایران را مواخذه می‌کنند که چرا به گرفتاری‌های مردم خود نمی‌رسد، چرا مشکلات مردم خود را حل نمی‌کند و فلسطین چه ارتباطی به ایران دارد، اظهار کرد: این جملات به ظاهر زیبا اما زهرآگین هستند چرا که با روح و فرهنگ اسلام و قرآن سنخیت ندارند و یک مسلمان نباید اینگونه مسائل را مطرح کند. در برهه ای هم در گذشته این گونه جملات و سخن‌ها گفته می‌شد که سوریه و فلسطین چه ربطی به ایران دارد که باید گفت سخنان سخیف و ناصوابی بود و از دهان برخی سیاسسون جاری می‌شد.

وی حضور مردم در تجمع امروز را دفاع از قدس و مسجد الاقصی عنوان کرد و افزود: حضور مردم در تجمع امروز در سراسر کشور و شهرستان آبیک بیانگر این است که در کنار مردم فلسطین ایستاده ایم و تابع امام علی علیه السلام هستیم یعنی هر کجا ظالم باشد بر فرقش می‌کوبیم و هرجا مظلوم باشد دست او را می‌گیریم حتی اگر مسلمان هم نباشد.

امام جمعه شهرستان آبیک مجسمه تمام عیار ظلم در جهان را شیطان بزرگ و فرزند نامشروع آن اسرائیل ذکر و خاطرنشان کرد: رزمندگان جبهه مقاومت اعلام کرده اند اگر سربازان اسرائیلی در غزه پا بگذارند منتظر گورهای دسته جمعی باشند که نصیبشان می‌شود.

روحانی اظهار اذعان کرد: در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود چرا عملیات طوفان الاقصی از سوی جبهه مقاومت صورت گرفت باید گفت که ۷۵ سال است که اسرائیل به فلسطینیان زور می‌گوید و مادر را از فرزند و فرزند را از مادر جدا کرده اند و هزاران فلسطینی در بند اسارت رژیم صهیونیستی قرار دارند. تا چه زمانی باید این ظلم را تحمل کنند که البته باید گفت هنوز عملیات اصلی شروع نشده است. زمانی جبهه مقاومت و فلسطین عقب نشینی می‌کند که مانند جنگ‌های ۸ روزه، ۲۲ روزه و ۳۳ روزه بتوانند هزاران زندانی را آزاد کنند و دست اسرای اسرائیلی را به نشانه تسلیم بالا ببرند.

به گزارش فارس، مگر می‌شود کسی صحنه‌های دلخراش کشتار مردم بی‌پناه فلسطین در بیمارستان غزه را ببیند، طفل معصومی که تازه به دنیا آمده را زیر آواز ببیند، یک شبه زن و مرد و پیر و جوان و کودک زیر آوار بمانند و یکجا بسوزنند، دلش نسوزد و اشکنریزد.د دشمن وحشی جز زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمد و مردم با حضور در تجمع امروز، مرهمی بر دل داغدیده بازماندگان شهدای بیمارستان غزه گذاشتند.

فلسطین زنده است، غزه زنده است و زنده خواهند ماند. مردم قهرمان و عزیز ایران مثل همیشه و تا ابد، حامی قدس شریف و فلسطین و غزه خواهد بود. رژیم صهیونیستی هم به مانند ایادی و هم پیمانانش و دیگر مستکبران جهان به زباله دان تاریخ خواهد پیوست. انشاءالله

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول