اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

رقابت ۳۰ ووشوکار بانوی قمی در مسابقات قهرمانی ایران

مسابقات لی‌چوان قهرمانی کشور با حضور ۳۰ ووشوکار از قم در رده‌های سنی مختلف در دو بخش تالو و ساندا از امروز آغاز و تا ۲۹مهرماه ادامه خواهد داشت.

رقابت ۳۰ ووشوکار بانوی قمی در مسابقات قهرمانی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لی‌چوان قهرمانی کشور در بخش بانوان در ۲ سبک تالو و ساندا امروز با حضور ووشوکارانی از سراسر کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز و با اعلام فدراسیون تا ۲۹مهرماه ادامه خواهد داشت.

۳۰ ووشوکار بانو در ۴ رده سنی نماینده استان قم در این مسابقات خواهند بود که برای کسب عناوین برتر این مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

در بخش ساندا محیاسادات حسینی، سودا کامرانی و ستاره عباسی در رده سنی نونهالان، عسل نجاتی، ستایش محققی در نوجوانان، فاطمه نوبهاری، زهرا قاسمی، ملیکا یوسفی و الهه کاظمی در جوانان، ریحانه سلمان‌پور و نازنین وثیقی در بزرگسالان با هدایت فاطمه سلیمانی ترکیب تیم قم را تشکیل می‌دهند.

همچنین زینب سادات طباطبایی، مهرانا شجری، عارفه غفوری، ملینا محمودآبادی، سارا محمدی، فاطمه حسینی، زهرا میرزایی و غزل همافر دارابی در نونهالان، فاطمه‌زهرا میری، فاطمه رضایس، نیایش قمری، هما ابراهیمی، یلدا ملک محمدی و نیایش جعفری در نوجوانان، ثنا ایلکی، زینب کدیور، مهدیس رستمی در جوانان، صبا حسین‌زاده، فاطمه غفوری و مریم دستجرد فراهانی در بزرگسالان با هدایت مینو حاصلی ترکیب تیم قم در بخش تالو را تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است بتول السادات رفیعی‌پور در تالو و  الهام جلیلی در ساندا داوران اعزامی قمی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول