اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشکل کمبود آب ۶ روستای خرمدره رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال مشکل کمبود آب ۶ روستا در شهرستان خرمدره رفع و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

مشکل کمبود آب ۶ روستای خرمدره رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع اعتباری معادل ۲۹۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری مختلف هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها جمعیتی افزون بر ۱۱ هزار نفر در روستاهای شهرستان خرمدره از خدمات تامین آب پایدار برخوردار شدند.

وی بیان کرد: آبرسانی به روستای «نصیرآباد» با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال شامل عملیات اصلاح شبکه به طول ۱۲ کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید، احداث ایستگاه پمپاژ و اتاق فرمان، احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت یک هزار متر مکعب و استاندارد سازی ۸۷۰ فقره انشعاب انجام شد.

جزء‌قاسمی گفت: طرح آبرسانی به روستای «سوکهریز» نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال شامل احداث یک باب مخزن یک هزار متر مکعبی انجام شده و اصلاح شبکه توزیع آب این روستا نیز به طول ۱۳ کیلومتر در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به اجرای طرح آبرسانی به روستای «قلعه حسینیه» در شهرستان خرمدره نیز اشاره کرده و گفت: این طرح با ورود چاه دوم رزرو به مدار بهره‌برداری و احداث یک کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی یادآور شد: طرح آبرسانی به روستای «باغ‌دره» نیز با احداث ۴ کیلومتر خط انتقال از چشمه دوم این روستا، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه کلر زن و احداث اتاقک چاه با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

  جزء‌قاسمی گفت: آبرسانی به روستای «شویر» با نوسازی و اصلاح خط انتقال به طول ۶۰۰ متر و استاندارد سازی ۵۰ فقره انشعاب این روستا با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: آبرسانی به روستای «انجلین» نیز شامل احداث خط انتقال به طول ۶۵۰ متر و بهره‌برداری از جشمه دوم روستا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول