اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۱۰ هزار و ۱۰۹ مورد ارفاقات قانونی به زندانیان خوزستان اعطا شد

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در شش ماه نخست امسال، ۱۰ هزار و ۱۰۹ مورد تسهیلات و ارفاقات قانونی به زندانیان واجد شرایط قانونی اعطا شد.

۱۰ هزار و ۱۰۹ مورد ارفاقات قانونی به زندانیان خوزستان اعطا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۵ هزار و ۸۶۷ مورد مرخصی، یک هزار و ۲۵۷ نفر مشمول تخفیف و تقلیل مجازات، ۱۰۶ نفر از آزادی مشروط، ۸۲۴ مورد مرخصی منجر به آزادی و یک هزار و ۶۵۰ نفر نیز از نظارت سامانه الکترونیکی پابند بهره‌مند شدند

رئیس کل دادگستری استان افزود: ۴۰۵ نفر از زندانیان نیز در سطح استان از عفو‌های عمومی اعطایی از سوی مقام معظم رهبری در مناسبت‌های عیدفطر و عید غدیر برخوردار شدند.

وی ادامه داد: در شش ماهه اول سال جاری ۲ هزار و ۳۰۸ مورد بازدید توسط مقامات قضایی از زندان‌ها در راستای رسیدگی به درخواست‌های زندانیان و تحقق حقوق شهروندی آنان صورت پذیرفت.

دهقانی گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده مرتکبین جرایم خشن و مهم از شمول تأسیسات ارفاقی مستثنی شده‌اند و بدون اغماض با مرتکبان این دسته از جرایم برخورد می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول